Un nou baiat

2.8K 73 17
                                    

Ma trezesc cu o durerere groaznica de cap.Ma ridic cu greu si merg sa imi fac tabieturile de dimineata.

Inca nu imi vine sa cred ce s-a intamplat.

D:-Miriam cum te simti?,intreaba el ingrijorat.
Eu:-Lasa-ma ,nu am chef de tine acum!!!si o lacrima imi curge pe obraz.

Ma duc la mine in camera mea sa ma schimb.Imi i-au o pereche de blugi albastri si o camasa in carouri. Imi prind parul coc si ma indrept spre bucatarire.

Il vad pe Dash,asa ca hotarasc sa sar peste micul-de-jun.Imi i-au geaca de piele pe mine,si o pereghe de balerini negri.

In fata scolii ma intalnesc  cu Bianca.
B:-Buna,esti bine?
Eu:-Asa cred...

Mergem la ora.Aveam Fizica.Ora era plictisitoare,pana Maria o fata foarte draguta a spus cu voce tare

M:-Mai bine merg pe jos 1000 de km decat sa o ascult pe asta
P (profa):-Iesi afara ,acum!La doamna ditectoare cu tine!!

Ora trecu repede.Maria a iesit de la directore,si s-a apropiat de noi

M:-Buna!
Eu:-Hei! Imi pare rau penteu tine,ce ti-a spus directoarea?
M:-Trebuie sa stau la detentie!
Eu:-Offf
M:-Nu-i nimic.Vorbim mai incolo.Ceaw!
Eu:-Pa

Ma indrept spre dulapul meu,si ma dau de un baiat inalt,blond,cu niste ochi mai albastrii ca cerul.

Eu:-Scuze,nu am vrut....
?-:Pa
Eu:-....

Dubios baiat.Dar era atat de frumos....!!

Intram dinou la ora.Profa de Romana intra in clasa impreuna cu un baiat....Of,era el!!!

P:-Buna copii,acesta este noul vostru coleg!
Noi:-Buna.

Singurele locuri libere erau langa mine si Erica,care isi dadu prietena la o parte.

Nu imi vine sa cred!!!!Se aseaza langa mine !!!!!Il vad pe Alan uitanduse urat spre el dar nu imi prea pasa.

Dupa ora:
?:-Eu sunt Sergiu!
Eu:-Eu sunt Miriam

Cam atat de "lunga"a fost conversatia noastra.

Sergiu povesteste:

Doamne era atat de frumoasa!Ochii aia superbi care se rusineaza de fiecare data....corpul firav si compotamentul ei...nu era ca alte fete ....era speciala...pacat ca trebuia sa stau departe de ea...nu puteam sa fiu impreuna cu asa o zisa "tocilar:

Miriam povesteste:

Ziua trecce repede

B:-Scuze scumpo,trebuie sa mai ramn o ora pentru dtentie.
Eu:-Ce ai facut?!
B:-Iti povestesc totul diaera.
Eu:-Ok.Ai grija de tine,pa
B:-Si tu,pa

Dash vine spre mine si ma trage intr-un colt.

D:-Miriam iti spun ceva dar sa nu te spreii

Eram deja speriata si simtiam cum mi se inmoaie picioarele

Eu:-Ok
D:-Din pacate fac parte dintr-o mica mafie.Nu iti fie frica.Trebuie sa ma ajuti cu ceva.Nu se v-a intampla nimic.Si daca vrei sa continui poti sa intri oricand in mafie.
Eu:......Nu pot sa cred....ce dracu' nu te pot ajuta....!!!Scuze
D:-Viata mia e in pericol daca nu o faci!Esti fata asa ca te poti infiltra usor...,spuse el si o lacrima ii curgea pe obraz.
Eu:-Dar numai de data asta...
D:-Multumesc surioara!!!Nu uita ca poti intra oricand .Spuse el zambind.
Eu:-Nu fac eu de astea
D:-Ok.Dar nu trebuie sa mai zici la nimeni despre ce ti-am spus!!
Eu:-Ok

El pleaca spunand ca ne vedem mai tarziu.Mergand pe strada vad doi baieti....O nu!!!Era Alan si Sergiu!!!...Nu imi vine sa cred,sunt prieteni.Se uitau la mine si rdeau.

Alan povrsteste.

Mi-e tare greu sa ma i-au de ea dar daca nu o fac imi pierd reputatie,si ma fac de ras in fata lui Sergiu .Vad ca si Sergiu face la fel

S:-Uite coleguta de banca.Merge sa isi faca temele si sa invete
Eu:Tocilara ,spun eu razand dar in sufletul meu muream de durere vazand ce fac
S:-Nu o sa stie sa isi i-a nicidata apararea singura.Sau sa aiba un iubit!!

Sergiu povesteste:

Cred ca am exagerat.O privesc si o vad cu ochii plini de lacrimi.Vtoiam sa ma ridic sa imi cer scuze dar ea o lua la goana.Mi se rupea sufletul.

A:-Hai sa mergem.
D:-Ok
Miriam povesteste:

Bun!Deci stie tot ce s-a intamat cu Erica.Ma durut cel mai tare cand a spua ca nu o sa am niciodata un iubit.
Cu lacrimi in ochi ma indreptam spre casa.Ma gandeam ca oare daca accept sa fac parte din acea mafie....ma voi schimba....si baietii vor incepe sa ma placa...

Autor:Oare ce se v-a intampla ?
  Miriam se va lasa influentata de Alan si Sergiu care ziceau ca nu e instare de nimic ,doar sa invete.
Oare intra in Mafie....?
Aflati toate astea in urmatorul capitol.

PS:Scuze daca mai este cate o greseala de scriere sau exprimare 😘

💙Tocilara Rebela💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum