Totul revine la normal... Sau nu

2.3K 85 55
                                    

A(Alan):Miriam,t..tu e...esti?
E:....
A:Rspunde!!
D:Nu ai dreptul sã urlii la ea!
E:Mda... Spun eu indifrentã
A:De ce ai facut asta?
E:Ca sa întrebe prostii!!! Urlu eu la el
A:Ai grija cum vorbesti! Tot tocilara ramai!

O nu! A zis-o.... Dinou! Dar stai asa nu are dreptul sa imi spuna asa. Ma îndrept spre el si îi dau un pumn în nas cat de tare pot. Pffff, fraier! Ma-m întors pe calcaie si am plecat.

Nu îmi vine sa cred. Mi-am promis ca nu o sa plâng, dar din pacate lacrimile îmi invadiază ochii.Ajung în camera mea când aud mai multe împușcaturi si un strigat.

? :-Suntem atacați!!

O nu! Îmi iau pistolul si fug cat de repede pot spre locul de unde s-au auzit împuscaturile. Mafia chineză deci.

Încep să împușc în stanga si-n drepata. Eram putini, multi din oamenii nostrii fiind plecati în diferite misiuni.În mai putin de 10 minute raman fara gloanțe și o gorilă se apropie de mine.

Reușesc să îl dezarmezi și încep să ma lupt cu el pana îl dobor. O durere îsi face prezenta în mana dreapta si obesrv ca am fost împuscata. Fug repede si ma ascund dupa o masina, îmi rup repede bluza nepăsând-mi ca raman doar în sutien și îmi înfasor repede materialul în juraul ranii. Îmi încarc pistolul, și acum lupta poate sa continue.

Dupa mai mult de 30 de minute o gramada de gorile sunt la pămant, dinpacate si cativa din oamenii nostrii.

Ma uit în drepata si observ cum o gorilă se luptă cu Dash care a rămas fara gloante. Ma duc spre ei si împusc gorila fix în cap. Ma uit împrejur și obeserv ca nu mai e nimeni din mafia chineza.

Eu:-Am reușit, spun eu bătand palma cu Dash.
D:-Yep, am reusit, zice el zâmbind.

Îl vad pe Alan si Sergiu ca vin spre noi:
A:-Esti bine?, ma întreaba el punând mana pe bratul meu.
S:-Frumoși sâni, spune el zâmbin pervers.

Nu apuc să zic nimic ca simt o durere uriașa în zona pieptului. Cad în genunchii, ridic capul în sus, și pot să zic ca ma-m înselat. Am fost împuscata de conducătorul mafiei chineze

Eu:-Îmi pare rau, va i... iu.. iubesc, reusesc sa mai zic si simt cum sângele îmi iese si pe gura, apoi negru...

Autor:Hei, îmi pate rau ca nu am mai continuat cartea, desii am zis ca o sa o fac. Sper ca mai e citită.
Îmi pare rau pentru eventuale-le greseli.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 13, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

💙Tocilara Rebela💙Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum