İnsan'a

13 5 1
                                    

İnsanlar yazık insanlara insanlara diyorum cunku gorunumuyle andıranlar var, Acınacak halde olan. Vakit Hal Dunya menfaatiyle gecinmeye gelmişlerle dolu uygunluk gostermeye calısılanlar ancak hayal mahsulu kimisi film dubloru kimisi manken etiketi kimisi bi filmden etkilenmiş kimiyse kısa bi hikayeden... Yazık HAYAT ve HAYALLER arasında ki farkı cozemeyenlerle dolu benimki kitap degil bakıs acısı niye yazdıgımsa muamma belki bi kac kişi anlar belki bi kac kişi farkına varır hayat sadece bizim dusundugumuz kadar degil yasayıp ölecek ve bitecek kadar basit degil evet karmasık evet cok zor ancak bunu zor kılanlarda yine bizleriz kendimizi pahalıdan satarak kendimizi birsey sanarak..!!! yaptıgın seyi daha iyi sekilde mecburen yapanlar oylesine yaptıkları seyi ise olagan ustuymus gibi gostermeye calısanlar... ve sakat olan su ki herkez de de bi bosvermişlik acayipleşmişlik androit diye telefonlar var, aslında oda bi beynin urunu farkındamısın, Marka aynı ancak gorunum farklı...!! Acıyorum acınacak halime acıyorum acınıcak hallere acıyorum ki acınacak haldeyim herkez de farkında olmalı baskalarının dokunuslarıyla kendimiz olamayız kendimiz olmak için baskasından vaz gecmek zorundayız bizlere birden fazla kitap sonu Kuran cok sayıda gosterici peygamber gelmiş iletici anlatıcı anlamadıgını anla diye sebepse anlamadım cozemedim deme diye ALLAH işini sen ben gibi ihtimaller, Sans, denk v.s gibi olagandan fazlası hesaplanamayan denklemleri onun karsısında da yineleme diye işini ona vardıgında olacak olanların tam manasıyla hesabını sorabilecegi seylerin sevaıyla birlikte sorusunu verdigi ancak bizim kacarak gocerek binlerce kitap okurken binlerce film video izler binlerce BES para etmeyen hareket ve karakterin pesinde kosarak onun bize gosterdigi yolu secmeyi kendimize zorlastırarak içinden cıkılmayacak hallere giriyoruz son nefese kadar sansının oldugu gercek fakat o nefesi nasıl verecegin bir muamma.. oldugu halden fazlası degil kendini vasfen sakıt vakfen ait oldugu yeri unutuyor... İNSAN ( vasıf olarak insan ait oldugu yer ise ''O'' hayvandan assalık olmayı secerek meleklerden ustun olmayı reddediyoruz) geldigimiz de gidecegimiz de yer O... farkında olasınız dedim farkındasınızdır da bi kere daha olun diye bi kez daha bir daha hep... Bi ufak ornek vermek istiyorum.. ''kalbimiz için'' Her insanda oldugu için kullanabilecegi bi yardımcalık diyelim, bir kalbe kac kişi girebilir kac kişi feth edebilir ?? biz sevgiyi sadece gordugumuzde aradıgımız için yasananlarda aradıgımız için Tam manasıyla acıklamasını yapmayız Cunku gorunmeyen duyguların adıdır bende anlatamam sizlere fakat kimsenin bildigi anlattıgı degil bunu biliyorum sevginin acıklaması olarak yapabilecegim budur.. Gorunmeyen baglar Hislerin enleridir korkuda oldugu gibi panik olur insan gormez ancak duysa bile heycan kaplar her yanını titretir.. Belkide bu bile degil ancak su bi gercek sevmek herkezle olabilecek birsey degil menfaatle artan aksinde azalan birsey degildir maksatı olmaz beklentisi yoktur.. velhasılı diyecegim sevmek için baska kişilerden bakmayın sevmek için sevebilecekleri ararkende asl olanı kullanın yani daldan dala sevgi bulunmaz kaybedilir sen arımısın ki her cicekten polen topluyorsun sonunda bal mı yapacaksın ?? hadi gerceklere dön biraz gercekçi ol nefsine biraz hakim ol bekle asıl olanı aramak için gercek yolu sec cevrenin sana yaptıgı baskıyı bi kenara bırak herkez gibi olmak seni basitlestirir asillestirmez kapalı bi kutunun ne oldugunu bilirmisin ?? ancak merak uyandırır degilmi kapalı bi kutu ol perdeleri acık bi ev degil ki icinde icerde ne var kimse bilmesin merakında sana yaklasabilmek için herkez sıraya girsin alelade olma ki amade olunsun sevgiyi sokak sokak aramaya gerek yok sevgi sen gizlendikce seni bulmak için can atar cunku sevgi artık bitmek uzere ve nefretle yer degiştirmekte nefrete kine v.b duygulara mı kaptıracagız sevgiyi ?? ustun olan sevgi varken altta kalan olacak olmasına izin verme hak ettigini ver ki hak ettigini bulasın kimse temiz degilken tertemizi bulamaz... buldugu kir pasak olur anlamak istersen hersey ap acık ortada sen olmak istedigine bak olanlar olacagıyla oldugu halden kurtulamamanın caresizligiyle, sen olunmak istenen olmak için olma olmak istedigin ol örnek alınacak ol örnek ol ancak kukla olma ol da oldukca ol olunmak için oldugunda  oldugunu da sanma oldugunda  olacagın olmadıgını anlayacaksın zaten.. Kimin ne Nasibi vardır bilmiyorum ancak herkezin HAYIRLARA vesile olacak seyler anlayabilmesi dileği ve duası ile..

Yaşamak yaşatmaktır.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin