Yaranmak..

79 16 45
                                    

   Başlıktan olduğu gibi kişikiğimizde bulunduğunu düşündüğümüz fakat sadece menfaatimiz doğrultusunda işleme Döktüğümüz bir hissiyattir dostluk arkadaşlık adı altında sömürgecilik...

Yararı olmayan birini sevdik mi hiç??  Evet sevdik diyenleri duyar gibiyim sevdim de ancak bastırılmış duygularımı göz önünde bulundurmadığı mız için bize öyle gelmiş olmasın?? Hadi biraz dürüst olalım..

Kendimizi bile kandırabiliyorken kendimize verdiğimiz sözlere dahi ihanet edebiliyorken aslında olduğumuzdan fazlasıymış gibi görüne biliyorken bir başkasından fayda görmeyecekken sevmek bize göre değildir!!

Sevmek zorlukta azalmayan fayda gördüğümüzde çogalmayandır, görüşlerimize saygısız davranıyor diye eleştiren belkide bizim yanlışımızı bize göstermeye çalışan insanlara bile kırıcı olan bizler doğruluk abidesi olmaktan olduğumuzu sandığımız olamama korkusundan ötürü hayatımıza sokmaya gerek duymuyacagımız insanları hayatımızda bulundururuz hem de asıl olması gerekenlerin yerlerinde faydasız diye düşünen iç dünyamızı kör eden egolarımız sayesinde.

Ego öyledir ki fark etmek bazen mümkün olmaya bilir, ego hissiyaten EN dır... (Fakirsen en fakir, güçlüysen en güçlü, dogruysan en doğru, aşşagılıksan en aşşağılık) farkında olmadan bizleri kibir kuyusunun en ucunda durdurur cahil isek ki en çok bu kesim düşer oraya gururlu isek ikinci sıradayız demektir... Her konuda bize yardımcı olmaya çalışan insanları dahi paramparça edebilecek bir silahtır, uzun sürmeyecek bu fayda için faydasızlıktan başka birşey değilken asıl faydaya yüz gönül sırt çevidiğimiz çok olur.

Dürüst olmak yanındaki yönündeki insanı hafif meşakat çekmemek için değiştiğimiz karlar bize ömürlük zararlar vermektedir bu köşeyi sizden küçücük bir fayda için yazmıyorum diyemem tek istediğim asıl olarak rıza ardı sıra daha yaşanılabilir ve satılık olan fayda sağlayanların sadece kolaylık sağlayacak makinalar olabilmesi kişiler ruhlarını kişiliklerini karakterlerini satılığa çıkarmaktan vaz geçip ölümsüz dostluklar için elini taşın altına sokmasını sağlayabilmek...

Şimdi sizden ufak bir ricam var hadi artık önce inançlarımıza sonra kendimize ve bizi sevmek için elinden geleni yapan kişiler için faydasız davranmaktan vaz geçelim deneyelim bi kaç kez deneyelim doğruluğun dürüstlüğün bize neler kazandırdığına bakalım...

Bana aksini iddia edebilecek düşündüğümde yanlış olduğumu gösterecekler  lazım var mı eleştirecek eksiğimi gösterecek?? Görüş eleştiri ve örnekler istiyorum...

Yaşamak yaşatmaktır.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin