Chapter-1😍😍

839 37 1
                                    

တီတီ...တီတီ

"Shitဘယ္​​ေကာင္​မို႔မနက္​​ေစာ​ေစာစီးစီးအိမ္​​ေ႐ွ႕လာၿပီးဟြန္​းလာတီး​ေနတာလဲကြ"

Boy-​"ေဟ်ာင္​့sehunဒီ​ေန႔uniစဖြင္​့ၿပီ​ေလဘာလို႔ခုခ်ိန္​ထိကုလား​ေသကုလား​ေမာအိပ္​​ေနရတာတုန္​း"

Hun-"ႏိုးၿပီကြင႐ိုးရဲ႕စြတ္​စြတ္​မ​ေအာ္​နဲ႔5minပဲထပ္​​ေစာင္​့​ေရခ်ိဳးလိုက္​ဦးမယ္​"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
At uni,

Hun-"င႐ိုး​ေရ​ေက်ာင္​းတက္​​ေတာ့မယ္​hyungကခုထိမလာ​ေသးဘူး"

Yeol-"သူမလာ​ေတာ့မင္းကဘာလုပ္​ခ်င္လဲ😒"

Hun-"​ေက်ာင္​းပိတ္​တဲ့ရက္​​ေတငါဘယ္​​ေလာက္​သူ႔ကိုလြမ္​​ေန၊သတိရ​ေနတာက္ိုမင္​းမွမသိတာ "

Yeol-" hahaပဲရမယ္​​ေလမင္​း​ေလာက္​ကျမင္​း​ေနတာမင္​းပဲ႐ွိတာဘယ္​အခ်ိန္​သြားလြမ္​း​ေနလဲ "

Hun-" heeheeမင္​းမသိလို႔ပါငါညအိပ္​ခါနီးဆိုသူ႔ကိုလြမ္​းလြန္​းလြန္​းလို႔ငို​ေနခဲ့တာကို "

Yeol-" 😒😒😒😒😒 "

Hun-" ​ေျပာရင္​းဆိုရင္​းဟိုမွာhyungလာၿပီ...အယ္​​ေဘးနားကဂ်ပုကဘာလဲဟ... "

Hun's pov-°° သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ကရည္​းစား​ေတမ်ားလား..မျဖစ္​ႏိုင္​ပါဘူး..ဒါ​ေပမဲ့hyungကhomo..°°

Hun-" Andwel••••• "

Yeol-" yahငဆယ္​ဘာကိစၥထ​ေအာ္​တာလဲ..ဘာလဲမင္​းluhan hyungဖင္​​ေခြးဆြဲ​လို႔လား(luက​ေတာ္​​ေတmiyan) "

Hun-" ငyeolမင္​းLu​ေဘးနားကပုပု​ေကာင္​ကို​ေတြ႔လား..ဟို​ေကာင္​​ေလ "

Yeol's pov-°° ဘလို​ေတာင္​လားboyျဖစ္​ၿပီးlinerကဆြဲထားတယ္​ဒါ​ေပမဲ့သူ​ေလးအားႀကီးခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းလြန္​းတယ္​ °°

Hun-" သ​ေရ​ေတက်​ေနတယ္​ျမင္​မ​ေကာင္​းဘူး "

Yeol-" တကယ္​ႂကီးလား "

Hun-" ရြဲ႔​ေျပာ​ေနတာblah blah "

Hun-" အဲ​ေလအဲ့ဒါ​ေတအသာထားငါငါ့လုပ္​ငန္​းကိုစၿပီးအ​ေကာင္​အထည္​​ေဖာ္​ရမယ္​ဒီ​ေန႔ကစၿပီး​ေတာ္​့..ဟြင္​းဟြင္​းဒီ​လိုအ​ေျခအ​ေနကိုရဖို႔လြန္​ခဲ့တဲ့​​ေလးႏွစ္​ကတည္းကႀကိဳးစားလာခဲ့တာ..အခု​ေတာ့ငseလက္​က​ေျပးမလြတ္​ပါဘူးlu lu hyung "

Yeol-" အား​ေပးတယ္​သက္​လားခ်သာခ် "

Hun-" မင္​းလည္​း​lu hyung​ေဘးကဂ်ပုကိုပိုးမလို႔မို႔လား "

Yeol-" မင္​းကလည္​းကြာသူကအရမ္​းမပု
ုပါဘူးၾကည္​့​ေကာင္​းရံု​ေလးကို "

Hun-" speechless speechlessမင္​းလည္​းငါ့လိုlove at first sightနဲ႔တူတယ္​ "

Hun&Yeol- " HaHaHaHaHa.... "

~~~~~~~~~~~~~~~~~

~အရင္​ဆံုးintroသ​ေဘာမ်ိဳးနဲ႔ပဲတင္​​ေပးလိုက္​တယ္​တကယ္​့အပိုင္င္​းကို​​ေတာ့epiနဲ႔ခြဲတင္​​ေပးပါမယ္​အစကone shot​ေရးဖိုးစဥ္စားထားတာကိုယ္​့အ​ေၾကာင္​းကိုယ္​သိလို႔အပိုင္​းျပန္​​ေျပာင္​းထားတာရယ္​😂😂~

Baby LuLu ( Completed) Where stories live. Discover now