Chapter-5

314 19 0
                                    

ဒီေန့တြင္ ေကာင္းကင္ျပာ၏ ၾကည္လင္မႈသည္ ခါတိုင္းထက္ ပို႐်္ပင္ ၾကည္ေနသေယာင္ ေက်ာင္းဝန္းထဲ လူအလာနည္းေသာ ေနရာေလးတစ္ခု တစ္နည္းအားျဖင့္ဆိုလ်ွင္ Luhan၏ ကိုယ္ပိုင္ဗိမာန္ေလး တစ္ခု....  လူ႔တစ္ရပ္စာေလာက္႐ွိေသာ သစ္ပင္ မ်ားေၾကာင့္ ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူမ်ားက ဒီေနရာကို မလာၾက ထိုသို႔ မလာၾကတာေၾကာင့္ ဒီသစ္ပင္မ်ား အလြန္တြင္ ၾကည္လင္မႈ၊ အျပည့္ျဖင့္ တည္႐ွိေနေသာ ေရကန္ႀကီးအား သူတို႔ မသိၾက။ သို႔ေသာ္လည္း Luhanမွာ အေနေအးေသာေၾကာင့္ တကၠသိုလ္တြင္ သူ႔ရဲ႕ကိုယ္ပိုင္အခ်ိန္ ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ားကို ဒီေနရာတြင္ အျမဲကုန္ဆံုးလ်က္႐ွိသည္။ အခုေတာ့ ဒီေနရာကို သိသည္မွာ သူေတ်ာက္ထည္း မဟုတ္ေတာ့ သူ႔ေနာက္သို႔ အျမဲတေကာက္ေကာက္ လိုက္ေနေသာ sehunလည္း သိသြားၿပီျဖစ္ကာ Luhanကို သူမလာခင္ သစ္ပင္ အကြယ္မွ sehun အျမဲေစာင့္ေနခ့ဲသည္ ။ ၾကည္လင္ေနေသာ ေရကန္ႀကီးမွာ အထဲတြင္ေျပးလႊား ေဆာ့ကစားေနေသာ ေရႊေရာင္ငါးေလးမ်ားကိုပင္ အတိုင္းသားျမင္ေနရသည္။ ဒီငါးမ်ားသည္ Luhan၏ငါးေလးမ်ားျဖစ္သည္ ဒါတြင္မက ကန္ႀကီး၏ ေဘးတြင္ လူႏွစ္ေယာက္ထိုင္လို႔ရေသာ ခံုတန္းလ်ားေလးကိုလည္း Luhan ကိုုယ္တိုုင္ ျပဳလုပ္ထားျခင္းပင္ ျဖစ္သည္။ ယခုအခါတြင္ ထိုတန္းလ်ားေလးေပၚသို႔ လူတစ္ေယာက္ ေရာက္လာကာ မမွိန္မသုန္ ေရကန္ႀကီးအား စိုက္ၾကည့္ရင္း တျဖည္းျဖည္း ထိုင္ခ်လိုက္သည္။ ထို႔ေနာက္တြင္ေတာ့ ထိူလူ႔ဆီမွ စကားသံထြက္လာခဲ့သည္......

" Sehun သစ္ပင္ေနာက္ကေနထြက္လာခဲ့ေတာ့ "

သစ္ပင္ေနာက္မွေကာင္ေလးသည္ ေခါင္းငိုက္စိုက္ၾကလ်က္ သူႏွင့္မလွမ္းမကမ္း ေရကန္ေဘး႐ွိ ခံုတန္းတြင္ထိုင္ေနေသာ Luhanဆီသို႔ တျဖည္းျဖည္း ေလ်ွာက္လာခဲ့သည္။

" Sehunမင္း ဘာလို႔ အျမဲတမ္း ငါ့ေနာက္ တေကာက္ေကာက္ လိုက္ေနတာလဲ "

Author note-( )ထိုဝိုက္ကြင္းအား Luhan၏ စိတ္ထဲမွ စကားမ်ားကိုေဖာ္ျပရာတြင္ သံုးမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း...
{   }ထိုအတြန္႔ကြင္းအား sehun၏ စိတ္ထဲမွ စကားမ်ားကိုေဖာ္ျပရာတြင္ သံုးမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း....

{ hyungတကယ္ပဲ မသိတာလား မသိခ်င္ေယာင္ ေဆာင္ေနတာလား.. ဒါမွမဟုတ္.. }

Baby LuLu ( Completed) Where stories live. Discover now