Chapter-6 Final

529 27 6
                                    

ေတာင္းပန္ပါတယ္ Hunရာ ေက်းဇူးျပဳၿပီး ႏိုးထလာေပးပါ Hyung ေတာင္းပန္ပါတယ္ Hun သာ သတိရလာလ်ွင္ Hyung အကုန္႐ွင္းျပပါမယ္ Hyung မင္းကို သစၥာမေဖာက္ခဲ့ပါဘူးကြာ... jebal hun..

ထိုအခ်ိန္ ခြဲစိတ္ခန္းထဲမွာ ႐ွိေနတဲ့ ေကာင္ေလးဆီမွလည္း  ဆရာဝန္ေတြ လက္ေလ်ွာ့လိုက္ဖို႔ ဆံုးျဖတ္ထားရာမွ ေကာင္ေလးသည္ သတိရတစ္ခ်က္ မရတစ္ခ်က္ ျဖစ္လာၿပီ ဆရာဝန္ မ်ားရဲ႕ ႀကိဳးပမ္းမႈေၾကာင့္ ေနာက္ဆံုးတြင္ ခြဲစိတ္မႈ ေအာင္ျမင္စြာ ၿပီးဆံုးသြားေလသည္။....

ခြဲစိတ္ခန္း အျပင္ဘက္မွာ ႐ွိေနတဲ့ လူနာ၏ သူငယ္ခ်င္း၊ မိဘမ်ားသည္လည္း လူနာကို အလြန္ပင္ စိတ္ပူေနၾကသည္။ နာရီအခ်ိဳ႕ ကုန္ဆံုးသြားေသာ အခ်ိနိအခါဝယ္ ခြဲစိတ္ခန္းထဲမွ ခြဲစိတ္ဆရာ ထြက္လာေသာအခါ..

" ဆရာ ကြၽန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္း အေျခအေန.. "

" စိတ္မပူပါနဲ႔ေတာ့ ခြဲစိတ္မႈ ေအာင္ျမင္ပါတယ္ ဒါေပမယ့္ ေခါင္းကို ထိထားတာဆိုေတာ့ နဲနဲေတာ့ သတိထားရမယ္.. လူနာကို အခန္းေျပာင္းၿပီးရင္ အိပ္ေဆးထိုးေပးထားမယ္.. "

" အခန္းေျပာင္းၿပီးရင္ ဝင္လို႔ရၿပီေနာ္ဆရာ "

" ဝင္လို႔က ရပါၿပီ.. အကယ္၍ ႏိုးလာလို႔ ထူးထူးျခားျခား တစ္ခုခု ျဖစ္တဲ့အခါ ကြၽန္ေတာ့္ကို လာေခၚလိုက္ပါ "

" Nae ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ဆရာ "

******#******#******#*****#******#******#******#******#******#******#

Hun မင္းအိပ္ေနတာေလးက တကယ္ကို အျပစ္ကင္းတဲ့ ကေလးေလး တစ္ေယာက္လိုပဲ.. hyung ေတာင္းပန္ပါတယ္ တကယ္ဆို hyungက မင္းကိုအရင္ ႐ွင္းျပခဲ့သင့္တာ..

" miyanae hun နာက်င္ေစခဲ့မိလို႔... "

" Han.. "

" ဟင္.. Hun hun.. hun.. သတိရလာၿပီလား ခဏေလးေနာ္ hyung ဆရာဝန္ သြားေခၚလိုက္ဦးမယ္.. "

ဆရာဝန္ သြားေခၚမယ့္ Han လက္ကိုဆြဲထားကာ..

" Han.. ထပ္ၿပီးေတာ့ ထြက္မသြားပါနဲ႔ "

ဟုဆိုကာ.. Hanကို အတင္းဖက္ထား၏..

" အင္းပါ.. Hyung. မသြားေတာ့ပါဘူး ဟုတ္ၿပီလား "

သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ကို အခန္းအျပင္ကၾကည့္ေနၿပီး မ်က္ရည္မ်ားနဲ႔ ျပန္လွည့္ထြက္သြားေသာ.. ေကာင္ေလး တစ္ေယာက္ ႐ွိခဲ့တာ.. ထိုေကာင္ေလးမွ လြဲရ်္ ဘယ္သူသိမည္နည္း...

Baby LuLu ( Completed) Where stories live. Discover now