Chapter -3

333 21 0
                                    

Ting tong....
( bell ring )

" မနက္​​ေစာ​ေစာစီးစီးဘယ္​သူလဲကြာ..သူမ်ားအိပ္​လို႔​ေကာင္​းတာကိုဖ်က္​လို႔ဖ်က္​ဆီး.. "

" Dugusae....ဟင္​..sehunမင္​းငါ့အိမ္​ကိုဘယ္​လိုသိတာတုန္​း... "

" မ​ေန႔ကhyungျပန္​​ေတာ့hyung​ေနာက္​ကလိုက္​ရင္​း"

" အန္​... "

" ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုဒီတိုင္​းႀကီး​ေနခိုင္​းမလ့ိုလားဗ်ာ..ဒီ​ေန႔​ေက်ာင္​့းပိတ္​ရက္​​ေလး..ပ်င္​းလို႔hyungနဲ႔​ေလ်ွာက္​လည္​မလို႔ဆို​ေန... "

" ဝင္​ခဲ့​ေလ....ဒါနဲ႔မင္​းနဲ႔ငါနဲ႔ကအိမ္​​လာလည္​လို႔ရတဲ့အထိခင္​လို႔လား..မ​ေန႔ကမွ​ေတြ႔တဲ့လူကို "

" ဘာလဲhyungကကြၽန္​​ေတာ္​လာလည္​တာကိုမႀကိဳက္​​လို႔လား... "

" မဟုတ္​ပါဘူး.. "

" Hyungတကယ္​ပဲကြၽန​္​​ေတာ့ကိုမမွတ္​မိတာလားဟင္​.. "

" ငါတို႔ကဘယ္​တုန္​းက​ေတြ႔ဖူးလို႔​လဲ....မ​ေန႔ကမွစ​ေတြ႔တာကို.. "

( Hyung​ေမ့သြားခဲ့ၿပီပဲ...ဘယ္​​ေတာ့မွ​မ​ေမ့ပါဘူးလို့ကတိ​ေပးထားတာကို..hyungကတိဖ်က္​တယ္​ )

" တကယ္​​ေတာ့hyungနဲ႔ကြၽန္​​ေတာ္​နဲ႔ကငယ္​ငယ္​​ေလးတုန္​းကအရမ္​းကိုခင္​ခဲ့ၾကတာ​ေလ.. "

" ဟမ္​...ဘာ​ေျပာလိုက္​တာလဲSehun..hyungမၾကားလိုက္​လို႔... "

" Arnyi..ကြၽန္​​ေတာ္​ျပန္​​ေတာ္​့မယ္​... "

" အယ္​...coffee​ေလး​ေသာက္သြား္​ဦး​ေလ..ခုနကမွ​ေရာက္​တာကို.... "

" ရပါတယ္​..hyung....ကြၽန္​​ေတာ္​သြားၿပီ.."

°•°°•°°•°°•°°•°°•°°•°°•°°•°°•°°•°°•°°•°°•°°•°°•°°•°°•°°•°°•°°•°°•°°•°°•°°•°°•°°•°°•°°•°°•°°•°°•°

"Ommoni..Luႏိုးၿပီလားဟင္​.. "

" Aww..baekသား​ေလး..လာ​ေလ..Luခဏ​ေနဆင္​းလာလိမ္​့မယ္​... "

" Ommoni..ဒန္​..တန္​႔..တန္​႔.. "

" ဟယ္​..Kai​ေလးသားျပန္​​ေရာက္​လာၿပီ...Ommoni တို႔ကို​ေတာ့ႀကိဳ​ေျပာမထားဘူး..လာႀကိဳရ​ေအာင္​... "

" Lu​ေလးကိုအံ့ျသသြား​ေစခ်င္​လို႔ပါ.. "

" Omma..baek​ေရာက္​လာၿပီလား...ဟယ္​..jong in..မင္​းျပန္​​ေရာက္​လာၿပီ... "

Baby LuLu ( Completed) Where stories live. Discover now