Chapter-4

322 17 0
                                    

"Hyung...luhan hyung.."

"Aww.sehun..လာေလ."

"Hyung...သူက..."

"အာ...မိတ္ဆက္ေပးရဦးမယ္...sehunဒါကkaiတဲ့hyung.ရဲ႕...."

"Nae kai shi annyeonghasaeyeo..."

Sehun's POV-"ဘာလဲhyungကသူကhyungနဲ႔ေစ့စပ္ထားတဲ့သူလို႔ေျပာမလို႔လား..sorryပါhyung...hyungကကြၽန္ေတာ့္အတြက္ပဲျဖစ္ရမယ္...."

"Nae Sehun shi anyeong..."

"Sehun..hyungကိုလာေခၚတာမလား..ဒါဆိုsehunပါတစ္ခါတည္းkaiကားနဲ႔ေက်ာင္းလိုက္ခဲ့ေလ..ျဖစ္တယ္မို႔လား..kai..."

"အာ..ရ..ရ..ပါတယ္..hyung.."

" sehun က lu hyung နဲ႔ေတာ္ေတာ္ခင္ပံုရတယ္ေနာ္ hyung ကေက်ာင္းသြားဖို႔ေတာင္ လာေခၚခိုင္းတယ္ဆိုေတာ့ "

" အာ Nae ခင္ပါတယ္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ "

At School,

"Yah ChanBaek!! "

" ဖလူး..အဟြတ္.အဟြတ္..."

"Baekရရဲ႕လား...ေရေလးေသာက္လိုက္Baek"

"ေဟ်ာင့္Sehunမင္းဘယ္လိုလုပ္လိုက္တာလဲဒီမွာငါ့Baekေလးသီးသြားၿပီ "

" ေတာ္ပါေတာ့္..သားႀကီးရယ္ဒီမွာညစ္လာရတဲ့အထဲ.လာၿပီးတစ္ဘတ္ဘတ္လုပ္ေနတယ္ "

" ရတယ္yeol...baekကဘာမွအျဖစ္ဘူး..Sehunဘာျဖစ္လာတာလဲ..hyungတို႔ဘာကူညီေပးရမလဲ"

" lu hyung case ပါ hyung "

" အဲ့ဒီေတာ့... "

" ကြၽန္ေတာ္Lu hyung ကိုပိုင္ခ်င္တယ္ baek hyung "

" ေကာင္းတယ္သားႀကီး.. အဲ့အၾကံမဆိုးဘူး.."

" ေနဦး sehun မင္းသူ႔ကိုတကယ္ခ်စ္တယ္ဆိုရင္အဲ့လိုမလုပ္သင့္ဘူး "

" အဲ့လိုမွမဟုတ္ရင္ကြၽန္ေတာ္hyungကိုဆံုး႐ႈံး.. "

" သူ႔ႏွလံုးသားကိုအရင္ပိုင္ေအာင္လုပ္ပါ sehun ဒါမွမင္းသူ႔ကိုပိုင္ဆိုင္ရမွာေပါ့.. မင္းခ်စ္တဲ့လူကိုဖြင့္ေျပာၾကည့္ပါ.. အနည္းဆံုးဖြင့္မေျပာခဲ့တာထက္စာရင္ေတာ့...သာပါတယ္ "

" Hwaiting Sehunnie "

" ok yeol Thanks Baekhyun hyung "

°°°°°°~°°°°°°~°°°°°°~°°°°°°~°°°°°°~°°°°°°~°°°°°°~°°°°°°~°°°°°°~°°°°°°~°°°°°°~

Sehun...အင္း..ဟုတ္တယ္.. .သူ႔ကိုေက်ာင္းစဖြင့္ကတည္းကသတိထားမိတယ္.. ကိုယ္ဘယ္ေနရာသြားသြားအျမဲကိုယ့္ေနာက္ကလိုက္တယ့္ေကာင္ေလး..    သူူကေတာ့သူလိုက္ေခ်ာင္းတာကြၽန္ေတာ္မသိဘူးထင္ေနတာေလ..ကြၽန္ေတာ္လား..အျမဲတမ္းေနာက္ကလိုက္ေနၿပီးၾကားရတဲ့ေျခသံေလးကိုနားေထာင္ရင္းနဲ႔ႏွလံုးသားေလးကဆႏၵျပထႂကြေနတာကိုစိတ္လႈပ္႐ွားတာဆိုတဲ့ေခါင္းစဥ္ေအာက္သြြင္းခဲ့တာ.....ေခါင္းစဥ္မွားသလားဆိုေတာ့လည္း မမွားပါဘူးစိတ္လႈပ္႐ွားတာကတစ္ဆင့္ အဆင့္ျမင့္ၿပီး အခ်စ္ဆိုတဲ့ေခါင္းစဥ္ေအာက္ ေရာက္သြားခဲ့တယ္ သူဖြင့္မေျပာေသးေပမဲ့လည္း သူကြၽန္ေတာ့္ကိုခ်စ္ေနမွန္း ကြၽန္ေတာ္သိၿပီးသားပါ ဒါေပမယ့္ သူဖြင့္ေျပာလာခဲ့ရင္ေတာင္ ကြၽန္ေတာ့္ခံစားခ်က္အစစ္အမွန္ေတြကို ကြၽန္ေတာ္ကဖြင့္ေျပာခြင့္ရမွာမိုလို႔တဲ့လား ဟင့္အင္း ကြၽန္ေတာ္ဖြင့္မေျပာေတာ့ပါဘူး မဟုတ္ရင္ ႏွစ္ေယာက္လံုး နာက်င္ရလိမ့္မယ္... ေမေမတို႔ကိုလည္းkaiနဲ႔ကြၽန္ေတာ့္ကိစၥေၾကာင့္ မ်က္ႏွာမပ်က္ေစခ်င္ဘူး Kaiကိုလည္းအမွန္တိုင္းေျပာရရင္သူငယ္ခ်င္းေတ်ာက္ထက္ သံေယာဇဥ္ မပိုပါဘူး ငယ္ငယ္ေလးထဲကဘဲ ခင္လာၾကတာမို႔ ကြၽန္ေတာ့္စိတ္က္ု ကြၽန္ေတာ္သိၿပီးသားပါ Kaiဆီက ကြၽန္ေတာ့္ကိုခ်စ္ေနေၾကာင္း ဖြင့္ေျပာတုန္းကဆို ကြၽန္ေတာ္ဘယ္လိုမွမေနခဲ့ဘူး ဒါေပမယ့္ သံေယာဇဥ္ ေလး႐ွိတာေၾကာင့္ အျပတ္မျငင္းဘဲ စဥ္းစားေပးမယ္ေလ ဆိုၿပီးအခ်ိန္ေတြကုန္ေစခဲ့တယ္ ဒါကိုkaiက အဓိပၸာယ္ တစ္မိ်ဳးေတြးၿပီး မိဘေတြကိုသြားၿပီး ဖြင့္ေျပာခဲ့တယ္ ကြၽန္ေတာ္အခ်ိန္ဆြဲတာက ကြၽန္ေတာ္က႐ွက္ေနတာေၾကာင့္သူ႔ကိုဖြင့္မေျပာတာ လို႔ထင္ၿပီး သူကပဲ နားလည္းေပးပါမယ္ ဆိုၿပီး မိဘေတြနဲ႔ တိုင္ပင္ခဲ့ၾကတာ အမွန္တိုင္းေျပာရရင္ ကြၽန္ေတာ္ ဒီမဂၤလာပြဲကို မလုပ္ခ်င္ဘူး ဘယ္သူကေကာကိုယ္မခ်စ္တဲ့လူနဲ႔ လက္ထပ္ခ်င္ပါ့မလဲေနာ္ ေမေမတို႔သာkaiတို႔မိသားစုအေပၚ ေက်းဇူး မ႐ွိခဲ့ဘူးဆိုရင္ ကြၽန္ေတာ္လား အခုခ်ိန္ ဟိုေကာင္ေလးကို ဖြင့္ေျပာခဲ့ၿပီးေလာက္ၿပီ က်ြန္ေတာ္ေလ သူ႔ကိုေတြ့လိုက္ရင္ ရင္ထဲတစ္မိ်ုးေလးျဖစ္ျဖစ္သြားတယ ေနာက္ၿပီး က်ြန္ေတာ္သူနဲ့ ရင္းႏွီးခဲ့ဖူးသလိုလို တကယ့္ငယ္ေပါင္းေတြလိုမ်ိဳး စိတ္ထဲသူ့ကိုေတြ့ရင္ အားကိုးခ်င္စိတ္ေတြျဖစ္ေပၚလာတယ္ ငာတို့ သိခဲ့ၾကလားလို႔ေတာင္ သူ႔ကိုေမးပစ္ခ်င္တယ္ ္မနက္က အဲ့ကေလး ကြၽန္ေတာ့္ကို ေက်ာင္းသြားဖို႔ လာေခၚေတာ့ kaiကိုျမင္ၿပီး မ်က္ႏွာပ်က္သြားတယ္ သိပါတယ္ ျပံဳးေနေပမယ့္လည္း အသက္မပါဘူးဆိုတာ ဒီကလူက အရိပ္တၾကည့္ၾကည့္ ၾကည့္ေနတာမို႔..... ဒီအခ်ိန္မွာ ကေလးဆီက ခ်စ္တယ္  လို႔ဖြင့္ေျပာခဲ့ရင္ Hyung Kaiကိုျငင္းဖို႔ သတၱိ ေတြျပည့္လာမယ္နဲ႔တူတယ္ Haahahaahaa hyungကတစ္ကိုယ္ေကာင္းဆန္တယ္ေနာ္ ေစ့စပ္ထားတယ့္လူ႐ွိတာေတာင္ အျခားလူဆီက အခ်စ္ခံခ်င္ေနေသးတယ္......

Baby LuLu ( Completed) Where stories live. Discover now