Evinin yakınında dans, ses sanatları jimlastik, Taekwondo, beste, grafik tasarımı vb. ... şeyler olan bir kurs açıldı ve kursta idollük eğtimi ve stajı için bir bölüm var hemen kayıt oluyorsun kontenjan 100 kişi (Yani bu kurstan 100 den fazla idol tek seferde çıkmaz)
Kaydın onaylamıyor 1 hafta sonra gelmeni istiyorlar yeteneğin ölçülecek boyuma kilona ölçülerine ve yetenek ve eğitim seviyene bakılcak. Bu maili okuduktan sonra deli gibi seviniyorsun.
1 hafta sora
Kursa gidiyorsun ama önce bir form veriyorlar seni bir odada oturup sakin kafayla bunu yapmanı istiyorlar ve seni bir odaya yönlendiriyorlar sen hemen o odaya gidersin forma bakar kalemi eline alırsın yanlışlıkla ad yerine soyadını soyadın yerine adını yazarsın (korede önce soyar kullanıldığı için ve okumadan yazdığım için) ama fark edip düzeltmek isteyince silgiye doğru bakmadan uzanırsın ama silgin yerinde yoktur ve bir el seni kolundan dürter bir bakarsın ki bu Namjoon durur şaşırırsın
Namjoon:Silgini alabilirmiyim, lütfen önce adımı sonra soyadımı yazdım yanlış oldu.
Sen:Tabiki; ay aynı hatayı ben de yaptım ama işin tuhafı hadi ben türküm ama sen korelisin senin bu yanlışlığı yapman tuhaf olmuyor mu?
Namjoon:Yo her insan yapar bu hatayı, yo-yok-yoksa yapmaz mı? Amman neyse, ay dur kız sen az önce türküm mü dedin?
Sen:Evet, niye
Namjoon:türkleri çok severim bir imza alabilir miyim? Ve ayrıca adın nedir? Ve en önemlisi numaranı verirmisin?
Sen:Hey rolümü çaldın ben senden imza istemeliyim sen benden değil olmadı bu. Ama tabiki imza ad ve numaramı veririm ama sen de bana imza ve numaranı ver tamam mı Namjoon?
Namjoon:Tamam, der veİkinizde birilerinizden istediklerinizi alırsınız. Ve sonra o senin silgini kullanır ve formları doldurup teslim edersiniz.
Namjoon:Dışarı biraz çıkalım mı birlikte, hatta istersen seni sonra evine bırakırım (asıl amacı adresini de öğrenmek ama yinede senle zaman geçirmek te istiyor)
Sen:Olur, tabiki sorun yok, dersin.Çıkışta birlikte dışarı çıkarsınız ve birşeyler içersiniz sürekli seninle ilgilenir ve senin hakkında soru sorar resmen konu sen olursun ve sen bu ilgiden çok hoşlanırsın zaten BTS'teki biyasındır saat biraz geç olur ve o seni evine bırakır ve sana sabah seni kendisinin alıcağını söyler.