7.BÖLÜM

842 34 14
                                    

Kurs soonunda bitmişti kızların soyunma odasına gitmiştin. Namjoon ve ve senden başka kimse olmadığı için kursta çok rahat davranıyordun soyunma kabinine bile girme ihtiyaci duymadan soyunma odasının iç tataflarından birinde tişörtünü çıkardın tam giyinicektin ki kapı açıldı dehşetle arkanı döndün ve derin bir ohh çektin. Meyer gelen Namjoon muş.

-Ay pardon
-Önemli değil Namjoon

Tam sen Namjoon'la konuşurken içeriden hocanın sesi gelir

-Sakın üstünü değiştirme sen gitmiyorsun bir yere.

Daha sadece yarısını çıkarabildiğin tişörtü geri giyersin ve soyunma odasından çıkarsın.

-Efendim hocam, dedin
-Sen geciktiğiğin için cezalısın, dedi hoca
-Bence hocam bu günlük bize tölorans yapın, dedi Namjoon
-Bize, derken?!, dedi hocan
-Biz birlikte geç kaldık ve bize "ikiniz birlikte cezalısınız" dediniz. Ayrıca (adın) burada kalıcaksa ben de burada kalıcağım!
-Eh peki, ceza için çok ısrar ettin.
-Noluyo ya beyler sonuç ne? Allahım bir de "kadınları anlamak zor" diyosunuz, asıl siz amlaşılsanız!
-Son durum ikinizde cezalısınız -bu herif ve sen- tamam mı, küçük hanım?; dedi hoca.
-Hocam lütfen Namjoon'a öyle demeyin ayrıca ben küçük hanım falan değilim, dersin.

Hocanın yüzünde bir sürtük sırıtışı beliriyor.

İsteksiz adımlarla pratik odasına gidersin Namjoon ise koşar adımlarla sana arkadan yetişir ve sana sım sıkı sarılır. Bu sürtük hocayla konuştuktan sonra içinde oluşan lanet olası itici histen bir anda eser kalmıyor. Kendini tüm gün Namjoon'un kollarına bırakmak iştiyorsun ama malesef yuvarlak bir rakam gerekirse bir buçuk saat ile iki buçuk saat daha burdasınız.

Belkide haftalardır ortada olmayan iç sesin "en azından Namjoon'da senle" diyor. Hak veriyorsun bardağın yarısı hala tamammen dolu.

Ve bir şarkı açıyor hoca. Tamamen cinsel içerikli senden bunun dansını yapmanı istiyor. Ama bu dansı hocanın yanında yapmak istemiyorsun.

- Hocam bu dansı sizin yanınızda yapmak istemiyorum.
-Ama ben istiyorum!
-Sapık mısın nesin be seni sürtük herif, diye giriyor cümleye Namjoon.
-Sana ne lan gerizekalı sen sadece dediğimi yap ya da git. Sana cezaya bile gerek yok zaten tanrı senin cezanı vermiş böyle bir sıfat ve IQ ile, diyor hoca.

Zaten çok sinirli olan Namjoon hocanın üstüne yürümeye başlıyor hocanın ve

-Kes sesini, ( adın ) var diye bir şey demedim ama sen iyice haddini aşıyon.

Hocanın yüzünde itici derecede sinir bozucu bir sırıtış belirdi

İç sesin
"Iyy derste fuck boy, şimdi de biç bu sürtük hoca başkalarına asi ama sana sırnaşık ( adın )"

Ve hoca sırıtışı azcık değiştirerek biraz daha züppece ve hatsiz bir bakışla Namjoon'a cevap verdi

-Nolucakmış Namjoon?!. Ağlayarak annene gidip şikayet(!) mi edicen? Xkdkfkgkfkfkg (Anırırcasına gülüyor).

Namjoon sinirden daha fazla kendini tutamıyor ve hocaya bir adım yaklaşıp kafa atıyor. Hoca ağnında yere savarlanıyor.

Hoca hiddetleniyor ve...

Devam Edicek...

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Bu arada yeni bir kitap yazıyorum adı
"SUDAKİ YANSIMAM"
Mutlaka bir göz atın.
Bunun dışında diyer kitaplarıma da bir göz atın

**************************************************************************************************************

OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER🙏😇😜
BEYENDİYSENİZ👍 OY VERMEYİ🌟✨💟💘💞💖💕💓💗💔★💎❤💚💜💛💙♥☀⭐ UNUTMAYIN👈🙅
😇🙈🙉🙊💁🙆.
YORUMLARINIZI BEKLERİM 💭💬💌📱🔊📢🔔📨📲📝✉📩...
DAHA FAZLA KİŞİYE ULAŞMASI İÇİN ARKADAŞLARINIZI ETİKETLEMEYİ UNUTMAYIN
👉👭👬💌👤👥💬💭📩🔊➡↩

HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM😜😉😊😇😺😸👽👻🎈🍭🍩🍰🎂💟♥❄🌈🐶🐱🐚🐬💝
SİZİ ÇOK ÖPÜYORUM
😜😉😍😘😋😻😽😇🌟🙈🙉🙊💀👽💩🙆❤🎀💛💙💜💚❤💔💗💓💕💖💞💘💍💎💌💋🐱🍀💐🐚🌠🌈❄💝👻🎈🔮🎨🎤🎧🎼🎵🎶✏📕📗📘📙📓📔📒📚📖🎹🎲👾🎸🏀🏈🎯⚽⚾🎾🎱🏉🎳🀄🏆🍬🍓🍭🍑🎂🍰🍩🍫🍉🌄🌅🌃🌉🎭♨🎰🔣#⃣🔡🔠🆕🆙🆒🆓🆗🔤🚺🚹🚻💟♥💯➕➖✔✖➗♠♣♦🔘🔗➰🔱🔲🔳◼◻◾◽▪▫🔺⬜⬛⚫⚪🔴🔵🔻🔶🔷🔸🔹💮

😍😘😜😻😽😇💙💋

...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 28, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Namjoon ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin