4.BÖLÜM

1.3K 37 52
                                    

Senin evine vararsınız ve,

Sen: Namjoon sen beklesene ben üstümü değiştiriyim, dedin ve odaya girdin ve şu pijamaları giyindin (Namjoon'un üstündeki)

Sen: Namjoon sen beklesene ben üstümü değiştiriyim, dedin ve odaya girdin ve şu pijamaları giyindin (Namjoon'un üstündeki)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giyinir odadan çıkar elini yüzünü yıkarsın.
Odaya gelirsin Namjoon sana bakar ve
Namjoon: Hey, aynı pijamadan bende de var.
Sen: Biliyorum, o yüzden bu pijamaları almıştım zatten
Namjoon: Sana benden daha çok yakışmış canım
Sen: Ya daaha alışamadım ya yaklaşık 2 saat rir çıkıyoruz canım diyince tuhaf oldum.
Namjoon:O zaman my honey diyim olur mu canım.
Sen:İkiside olur canım fark etmez
Namjoon: Tamam my honey
Sen: Namjoon seni çok seviyorum, canımsın  :-)

Namjoon arkana geçer ve sana: Ben de seni seviyom (adın) (adını biraz değişik söyler Tatliş bir şekilde değiştirerek Örn: Seniha -> Seniş ',' Büşra -> Büşbüş ...)
Sen: Seni yerim ben Namcik
Namjoon: ya ama ben senin adını yaptım diye neden Namcik dedin karizma yerlerde, off.
Sen: Ben seni yerim benim karizmatik sevgilim. Ben seni Namcik derken de seviyorum.
Namjoon: ilk sevgilim demen bu günü asla unutmayacağım.
Sen: Ben mi kızım yoksa sen mi kızsın belli değıl, bunu kesin bir yıl dönümü de olur yol su elektirik olarak bana geri döner di mi Namjoon?
Namjoon: Oha nerden bildin.
Sen: Ben malımı tanırım
Namjoon: Hiii, Mal dedi, seni oğretmene söyliyecem.
Sen: Namjoon iyi misin ya?
Namjoon: Gayet iyiyim bebeyim
Sen: Namjoon saat çok geç olmuş ve sen bu saatte eve gitme bence ''Sabahın şerri akşamın hayrından iyidir'' Burda, BENLE kal lütfen hem beni yalnız bırakmamış olusun, bu akşam.
Namjoon: Seve seve canım.

Sen ayağa kalkar ve dolaptan kendi pijamanın Namjoon'un boyuna göre olanını çıkarıp uzatırsın.

Namjoon şaşırdı: Bana göre boyu olanın ne işi var sende yoksa geliceğimi mi biliyordun yoksa sen bir muneecim misin?
Sen: Hayır, ben bu pijamaya sarılıp yatmayı severim çünkü bana seni hatırlatıyor.
Namjoon: Cidden mi? Şansa bak!!! KKK     :'-D
Sen: Şanslı birisin Namjoon.
Namjoon: Evet, tabiki senin gibi biriyle çıkan kimseye şanssız diyemem.
Sen: Ay, çok tatlısın.
Namjoon: Biliyorum.
Sen: Ve çok ta mütevazisin Namjoon ya. Kkkk
Namjoon: Onuda biliyorum hayatım
Sen: Saat gecenin 21.45'i ve uykum yok napalım Namjoon filim izleyelim mi hatta gel bak sana daha güzel komik kısa videolar izletiyim.
Namjoon: Hayatım uykun yok mu? Bence yatakta devam edelim eylenmeye.
Sen: Hayır Namjoon gel bak ne izletecem der ve şunu acçarsın


Sen: Çok güzel değil mi Namjoon?
Namjoon: Evet yine çok mükemmelim.

Sen onun yanana kısa ve tatlı bir buse kondurursun ve ona sarılırsın. O önce sana biraz bakar ve sonra sana biraz daha yaklaşır ve senin dudağına leziz bir tat bırakır (ÖPER)

Sen: Bu mükemmel porsiyon Namjoon'dan biraz daha alabilirmiyim benim minik rap canavarım? (Haa minik minik bencede aynen 1.81cm minik) (kesin penisi de büyüktür çünkü bir erkein penis boyu baş parmağının üç katı olur [hayvan gibi eli ve parmağı var] )
Namjoon: tabiki bebeyim sen iste yeter.

Yavaşça o şeker pijamaları çıkarır ve seninkileri de çıkarır. Yavaşça o gece mavisi gümüş renkli ve siyah danyelli sutyenini çıkarır. Ve yavaşça boynundan aşağı buğsecikler kondurarak aşağı iner, aşağı inerken narin olan öpücükler göğsüne gelince hırçınlaşır. Yaklaşık bir iki dakika senin inlemelerin arasında bu devam eder. Artık yavaşça o ip ve iki minik parça dantelden oluşan kilotunu da çıkarır kendi alt iç çamaşırını da çıkarır ve sen onu tutar ve bağırırsın:
Gir giriceksen.
Namjoon: Bu kadar çok mu istiyorsun bebeğim ve korundun mu sen?
Sen: Evet, korundum ve şimdi de istiyorum!
Namjoon: Seve seve aşkım.

Der ve içine yavaşça girer ve yavaş gel gitler yapar acı çekersin

Sen: Azcık hızlan yoksa, ben seni altıma alırım.
Namjoon: of tamam be, der ve yavaş yavaş hızlanır

Ah çok mükemmel inliyorsundur o sırada içine doğru sıcak bir sıcvı akar ahhh

...

Yaklaşık 3 - 4 saat sonra Namjoon yorulur ve sana yoruldum der ama sen yine de ona:
Aşkım sik beni devam et lütfen, dersin ama belli ki çok yorgundur.

Namjoon: Ama hayatım çok yorgunum istersen buna sonra kaldığımız yerden devam evam edelim.
Sen: Tamam monie sen yorulmuşsun tamam uyu ama önce iç çamaşırını ve pijamanı giyin.
Namjoon: Yorgunum my honey.
Sen: İyi o zaman en azından şu iç çamaşırını giyin hayatım tamam mı?
Namjoon: Tamam, der.

Ve sen ona yardım edersin ve sen de iç çamaşırını giyinir ve ona sıkı sıkı sarılarak yatarsın. Ve birlikte uyrsunuz.

Namjoon ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin