Εισαγωγή

27 6 0
                                    

Λίγα λόγια για εμένα!

Γεια σας! Με λένε Ερκίντα και είμαι 12 χρονών. Η καταγωγή μου είναι από την Αλβανία, αλλά γεννήθηκα και ζω στην Αθήνα. Τελείωσα την έκτη δημοτικού και θα πάω γυμνάσιο.

Λίγα λόγια για την Ιστορία!

Είναι η πρώτη μου ιστορία στο Wattpad. Γενικά μου αρέσει να γράφω ιστορίες, αν και ποτέ δεν τις δείχνω δημόσια. Η ιστορία βασίζεται και σε δικά μου γεγονότα και σε φανταστικά γεγονότα. Τον τίτλο της ιστορίας τον εμπνεύστηκα από ένα βιβλίο που διαβάζω πρόσφατα. Εύχομαι να σας αρέσει! Καλό διάβασμα! ♡

Γεια σας! Με λένε Κάρολαϊν και είμαι 14 χρονών. Είμαι μισή Ελληνίδα και μισή Αμερικανίδα. Ζω στη Β. Καρολίνα των Η.Π.Α αλλά έχω μάθει πολύ καλά ελληνικά από τον πατέρα μου. Η μητέρα μου όπως καταλάβατε είναι από την Β. Καρολίνα, όπου από αυτήν την πολιτεία εμπνεύστηκε το όνομα μου. Λατρεύω την Ελλάδα και τα ελληνικά γι'αυτό θα σας διηγηθώ την ιστορία μου στα ελληνικά.
Πάω σε ένα από τα καλύτερα σχολεία της πολιτείας. Απ'ότι φαίνεται όμως, είναι ένα από τα καλύτερα σχολεία επειδή έχει μεγάλη αυλή, σύγχρονες αίθουσες κλπ. Το κακό είναι ότι τα περισσότερα παιδιά εκεί είναι από πλούσιες οικογένειες και λογικά είναι πολύ ψώνια. Οι σχέσεις μου με τους συμμαθητές μου δεν είναι και οι καλύτερες, επειδή μου φέρονται πολύ άσχημα. Η μόνη κολλητή που είχα με παράτησε.
Με την οικογένεια μου τα πάω πολύ καλά! Μένω σε ένα διόροφο σπίτι με μια σχετικά μικρή αυλή. Δεν έχω αδέρφια, αλλά εχω τον καλύτερο μου φίλο, τον Ρούφους. Αν δεν το καταλάβατε είναι σκύλος, συγκεκριμένα pug.

Αυτή ήταν η εισαγωγή! Το ξέρω, μπορεί να μην ήταν τόσο ωραία, επειδή είναι μια απλή "βιογραφία" της Κάρολαϊν, αλλά υπόσχομαι το επόμενο κεφάλαιο να είναι πολύ πιο ωραίο. Btw, θα ανεβάζω σχεδόν κάθε μέρα κεφάλαιο μέχρι τα μέσα Ιουλίου. Μέσα Ιουλίου μπορεί να πάω Αλβανία και δεν θα έχω Wi-Fi μερικές μέρες.
Byeeee!♡ Α και, πατήστε το αστεράκι για να καταλάβω αν σας άρεσε και αν θα θέλατε να συνεχίσω, αλλιώς λογικά θα το ακυρώσω. Επίσης, αν θέλετε κάντε με follow και την φίλη μου bbyauthor2 για να την βοηθήσετε. Θα ανεβάσει και αυτή σύντομα μια ιστορία.♡💋

21/06/2017

Λέξεις Που ΠονάνεTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang