Η ζωή στο Χάσετσου ήταν - λόγω έλλειψης καλύτερης λέξης - ήρεμη.
Ο Γιούρι στην πραγματικότητα δεν περίμενε πολλά από τη ζωή του, πέρα ίσως από μια υποτροφία για κάποιο κολέγιο, μια δουλειά που να πληρώνει το νοίκι, ένα μικρό διαμέρισμα, ένα κατοικίδιο, ποιοτική τηλεόραση.
Μετά από δεκαεφτά χρόνια ζωής είχε ξεκαθαρίσει με τον εαυτό του πως δεν είχε ιδιαίτερο ταλέντο στο να προβάλει την αυτοπεποίθηση του εκεί έξω και να ταιριάζει με τα υπόλοιπα άτομα. Ήταν άλλωστε αρκετά μοναχικός και ιδιωτικός άνθρωπος (πέρα από τη Γιούκο και τον Τάκεσι είχε μονάχα την οικογένεια του) και προτιμούσε να κρατάει το δράμα μακριά.
Ή τουλάχιστον αυτός ήταν ο αρχικός στόχος.
Έβγαλε το κινητό από την τσέπη, αλλάζοντας τραγούδι σε κάτι με έντονο ρυθμό που να επιταχύνει τα βήματα του καθώς έτρεχε το δρόμο του κατά μήκος της γέφυρας. Ο πρωινός ήλιος γέμιζε τον ορίζοντα με ροζ και πορτοκαλί, ελάχιστα λευκά συννεφάκια να χορεύουν στο απαλό αεράκι· καμιά σχέση με τις χθεσινές απειλητικές σκούρες φιγούρες που είχαν αφήσει λίμνες με νερό στα πεζοδρόμιο το προηγούμενο βράδυ.
Ο Γιούρι, τώρα που είχε σταματήσει να βρέχει, άδραξε την ευκαιρία ώστε να βγει για μια γρήγορη βόλτα. Χρειαζόταν λίγο αέρα πριν γυρίσει σπίτι ώστε να τελειώσει μερικές στοίβες εργασιών που είχε κλασικά αφήσει για την τελευταία στιγμή.
Είχε φτάσει στη γωνία όταν αποφάσισε να πάρει μια ανάσα, πλησιάζοντας ένα από τα παγκάκια στο πλάι του δρόμου ώστε να ξαποστάσει την κούραση του. Άφησε έναν μικρό αναστεναγμό, το ρολόι στον καρπό του να δείχνει 7 και 24 όταν ένα μικρό γάβγισμα τον ανάγκασε να ανασηκώσει το κεφάλι του.
Δεν είχε συνειδητοποιήσει πως ένα μεγαλόσωμο poodle καθόταν κουλουριασμένο δίπλα στο παγκάκι. Τώρα, το σκυλί είχε ανασηκώσει το κεφάλι του, κουνώντας την ουρά με ενθουσιασμό στο Γιούρι. Το αγόρι χάιδεψε το σκυλάκι πίσω από τα αυτιά με ένα μικρό σφίξιμο ευτυχίας γύρω από την καρδιά του: πάντα λάτρευε τα ζώα.
«Γεια σου, όμορφη.» και μετά διόρθωσε «Ή όμορφε.» το σκυλί έβγαλε ένα μικρό ήχο και έγλειψε στα δάχτυλα του Γιούρι «Τι κάνεις εδώ έξω μόνο σου; Φαίνεσαι καλοταϊσμένο οπότε πρέπει να είσαι από σπίτι.» το σκυλί γάβγισε ξανά ανασηκώνοντας το κεφάλι του, επιτρέποντας στον Γιούρι να εντοπίσει ένα κολάρο ανάμεσα σε τούφες μαλλιών γύρω από το λαιμό του.
DU LIEST GERADE
Υπόθεση "ΕΡΩΣ" || Yuri!!! On Ice AU
Fanfictionaka το Assassins Victuuri AU που κανένας δεν ζήτησε. Όπου ο Βίκτορ αναλαμβάνει μια σχετικά εύκολη υπόθεση αλλά αντί αυτού ερωτεύεται ένα αγόρι από την Ιαπωνία και καταστρέφει τη ζωή του. ~~~ Όλοι είναι πληρωμένοι δολοφόνοι au, ο Βίκτορ είναι ένα...