Medyada Gamze var. (Saçındaki peruk)
Sabah kalktığımda teyzemler kahvaltıyı hazırlıyordu. Bende elimi yüzümü yıkayıp teyzemlerin yanına gidip bende onlara yardım ettim. Kahvaltıyı hazırladıktan sonra annemi kaldırmaya gittim. Annem de kalkmış geliyordu zaten. Kahvaltı da biraz daha okulu konuştuk. Sonra da sofrayı toplayıp giyinmeye gittik. Hava sıcak olduğu için hafif yırtık kot şortumu giydim. Üstüne de 'Pink Floyd' yazan gri tişörtümü giydim ayakkabı olarakta beyaz klasik beyaz Adidas spor ayakkabılarımı giydim. Saçım kıvırcık olduğundan saç köpüğümden biraz sıkıp saçıma sürdüm ve tepeden güzelce topladım.
Duru'da kot bol bir pantolon üstüne de düz buz mavisi bisiklet yaka bir tişört ve Nike beyaz spor ayakkabı giydi saçı düz olduğu için saçını sadece saldı.Okulun önüne gelince öylece kaldım çünkü okul büyük ve diğer devlet liselerine benzemiyordu bu yüzden Duru'ya sordum.
"Bu okul özel okuldan devlete mi geçti?""Evet, ya çok mu belli oluyor?"
"Yani"diyip kıkırdadım sonra duru bana bakıp oda kıkırdadı.
Okulun içine girdiğimiz de annemler "siz bahçede bekleyin ya da okulu gezin" dediler. Bizde okulu gezmeye başladık yaz olmasına rağmen kayıtlarını yenilenleyenler vardı.Bir çocuk hızlı yürüyerek bana geliyordu bende yana doğru gitsem de çocuk omzuma çarptı bende dayanamayıp "Düzgün yürüsene çoğu hayvan bile senden daha iyi yürüyor" diye bağırdım. Duru bana şaşkınca bakarken "Kızım o Gündem okulun en korkulan çocuğu"dedi. Bende "O zaman bende okulun korkulan kızı olurum sorun değil"dedim. Duru bana baktı ve dayanamayarak bir kahkaha attı. "Ne var olamaz mıyım" dedim. Duru da gülerek başını salladı. Gündem denen çocuk yanıma gelip "Özür dilerim çarptığım için istemeyerek oldu bilmediğin şeyler var. Ama seninde arkamdan saydırmana gerek yoktu."dedi. Bende "O zaman biraz daha dikkatli olmalısınki arkandan saydırmayayım."dedim. Çocukta "Çattık deliye ya"dedi bende "Tabiki de"diyerek gülümsedim. Çocuk gitti . Duru "Kızım yürek yedin galiba"dedi. Bende "Benim yürek yememe gerek yok."dedim ve okulu gezmeye devam ettik. Sonrada bahçeye inip kantine gittik. İkimizde Nescafe içtik sonra da annemler geldi. Ve "Kayıt tamam gezicekseniz gezin biz eve geçiyoruz çok geç kalmayın ama."dedi annem bende öperek "Tamam annecim"dedim.
"Nereye gidiyoruz?" Diye sordum Duru'ya. O da "Forum Bornova'ya"dedi ve sevindim.
Oraya gittiğimizde ben hemen "Birşeyler yiyelim yoksa ben açlıktan ölürüm"dedim. Duruda onayladıktan sonra pizza yedik. Ve hemen alış verişe başladık. Ben daha çok denedim çünkü babam gelince onunla alışveriş yapıcaktım. Ondan Duru bir kaç parça şey aldı ve bir kafeye oturduk. Ben bol köpüklü latte aldim. Duru da limonata aldı.Kahvemi içerken saate baktım saat 5e geliyordu. Duruya seslenip evin yolunu tuttuk tutmasına ama bir de ne göreyim Gündem denen çocuk karşıma çıktı. Olduğum yerde kaldım öylece. Gündem'in yanın da iki tane daha çocuk vardı. Duru "Selam Akın "dedi. Akında yapmacık bir gülüşle "Selam Duru"dedi. Ben de Duruyu çekiştirerek durağa çektim.
Eve geldiğimizde annemler yemeği çoktan hazırlamışlardı ben de hemen bir salata yaptım ve sofrayı hazırladık.
Yemek yedikten sonra biraz kitap okudum. Televizyon izleyip dişlerimi fırçaladım. Sonra da annemle bugün neler yaptığımızı konuşup yattım. Yorulduğum için bugün erken yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Şehir ,Yeni Okul
HumorAnnesiyle babasının ayrılması sonucu İstanbul'dan İzmir'e taşınan Gamze daha hiç bir şeye alışamamıştır. Tabi kuzeni Duru da kızımıza yardım edecektir. Tanıştığı arkadaşı Sevde ile bazı maceraları ve okulun kötü kızları Eylül , Zeynep ve Helin ile...