2. Bölüm

90 3 0
                                    

Gamze'den

İzmir'e giderken, sadece bu değişikliğe nasıl alışacağımı düşünüyordum. Annemin ve babamın ayrılığı beni pek etkiledi sayılmaz.Babam o kadar yoğun çalışıyordu ki onu evde görmek pek mümkün değildi diyebilirim. İzmir'e  geldiğimizde havalanından teyzemlere gitmek için otobüse bindik. Burada otobüsler kırmızı beyaz renklerde ve evet ayakta kaldık ama İstanbuldaki gibi insanlar birbirine yapışık değildi. Bornova otobüsüne bindiğimizde oturabilecek yer bulmuştuk.

Teyzemlere geldiğimizde valizimizi yerleştirmedik. Sonuçta arada sırada da olsa ananneme de gidicektik. İzmir'e 8.30 , 9.00  gibi gelmiştik. Teyzeme geldikten ve yerleştikten sonra bir üzel kahvaltı yaptık. Sonra Duruyla sohbet etmeye başladık. En sonunda konu hangi okula gideceğim geldi. Tabii ya bunu daha önce hiç düşünmemişti. O an sadece anneme baktım teyzem de oradan 'Duruyla aynı okula gitsinler en azından birbirilerine destek olurlar' dedi .Ben de' benim için fark etmez anne sen ne diyorsun bu konuya ' dedim. Annemde ' okula biraz araştır eğer seninde hoşuna giderse benim için olur'dedi.

Bizde hemen araştırmaya başladık. Devlet okul olarak tek bir farkı vardı . Spor salon vardı ayrıca duş alma yerleride var. Bu arada eniştem iş seyahatlarına çktığı için 1 ay sonra gelicekti. Anneme okulu ayrntlı bir şekilde anlattık annemde onayladı. Yaz tatilinde olduğumuz için yarın kayıt yaptırmaya gidecektik. 

Sonrada Duruyla biraz TV izledik , Duru yatmaya gitti  ben de duş alıp uyumaya gittim. Uyumadan önce çok heyecanlandım çünkü okula kayıt yaptırmaya gittikten sonra Duruyla biraz dışarıda dolaşacatık .

Yeni Şehir ,Yeni OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin