Pohled Emmy
Ráno:
Je nový školní rok a ja jdu do prváku na Michigenskou střední školu. Konečně jsem se zbavila těch blbých, nafoukaných spolužáků třeba konečně poznám nějaké kamarády. Za to bych byla hrozně moc ráda zatím žádné nemám. Mohlo by se to všechno změnit? Doufejme že ano.M (Mamka): Emmo, pojď se najíst
E (Emma): už jdu, mamy
Jdu na snídani po dlouhých schodech sejdu dolů do velkého obýváku. Procházím obývákem a zahnu do prava a vejdu do obrovské místnosti kde máme kuchyň a jídelnu. Na stole již leží má snídaně kterou mi připravila naše služebná jménem Anna. Anna je velmi dobrá služebná i kuchařka a kamarádka též. Ke snídani mi připravila dva tousty a bílí jogurt s ovesnýma vločkama + teplé kakao. Po snídani jsem si šla udělat svojí každodenní hygienu, oblékla se vzala si vše potřebné do školy a vyrazila, šla jsem pěšky, protože mi ranní procházky moc pomáhají. Když jsem došla ke škole měla jsem čas si sednout na lavičku a připravit se na první školní den.
Pohled Nikolase
Jdu na novou školu a k tomu ještě střední nevím jak to zvládnu snad bude vše stejné jako předtím...
Předtím
Byl jsem velmi oblíbený, hrál jsem fotbal a letěla po mě každá holka. Mý kámoši byly naprosto boží, stýská se mi po těch časech kdy jsme dělali vše co jsme zrovna chtěli ale i když jdu na novou školu nehodlám nic měnit pořád budu stejnej budu si dělat co chci a kdy chci a fotbalu se v žádným případě vzdát nehodlám.
Když mě otec odvez před školu představil jsem si kolik zábavy si tady užiju vešel jsem hned do budovy a hledal 1.A. Když jsem ji našel zasedl jsem si to nejlepší místo u okna v poslední řadě a čekal až začne hodina.Pohled Emmy
Po 10 minutách jsem vešla do školní budovy a začala hledat svou novou třídu. Ptala jsem se asi deseti lidí kde najdu třídu 1.A. na konec za mnou přišel jeden kluk jménem Alex a zavedl mě do místnosti plný prváků. ALEX vešel do třídy a mířil ke dvoum posledním lavicím jedna byla hned u okna ve třetí řadě druhá hned před ní. Alex si sedl do druhé řady a já si sedla hned za něj když začala hodina a paní učitelka vešla do třídy, já si uvědomila že jsem nejspíš našla kamaráda. Byla jsem nadšená nová škola, nový lidi, nový učitelé a hned první den jsem poznala nového kamaráda.
Když jsem přišla domů představovala jsem si kolik srandy zažiju, moje přání mýt kamarády se splnilo našla jsem kamaráda a už se nemohu dočkat na další den v nové škole. Večer sem si lehla na postel a byla pořád šťastná usla jsem nadšeně a s chutí do života.
KONEČNĚ!!!Pohled Nikolase
Těsně před zvonením do třídy vešel kluk a holka sedly si předemě byly veselý usmívali se a povídaly si celý den, bylo to nesnesitelné. Když jsem přišel domů byl jsem rád že už se na ne nemusím koukat ale byl jsem naštvaněj že se zitra na to budu muset koukat znova. To jejich chování by měl někdo zarazit a to budu já. Přál jsem si zábavu a našel jsem ji měly by se těšit, nevý totiž co je čeká. Po hodině přemýšlení jak jim to oplatit jsem usnul.Ahoj lidi doufám že se vám začátek mé knihy líbil jestli ne napište do komentářů co se vám nelíbí a jestli ano tak co se vám líbí je to můj úplně první příběh a proto budu ráda za každou radu.
Dopředu DĚKUJI
:-)Teriiik :-)
ČTEŠ
Představa Lásky
Romance15leta dívka jménem Emma chodí do Michiganské Školy , kde se s ní nikdo nebaví celé dny je sama doma a učí se, má velmi dobré známky. Ve škole prožívá hotové peklo všichni se jí smějí kromě třídy do které chodí ta si ji jen nevšímá, nemá žádné přáte...