N: Emmo kde jsi??? Emmo... Emmo...
Tohle je zlý kde sakra je? co mám dělat? Emma se neukázala hrozně dlouho začal jsem jí hledat jak blázen, bojím se o ní, nesmí se jí nic stát. Prosím Emmo ukaž se!!! A najednou...
E: Baffff
N: aaaaaaaaaaaaa, sakra Emmo co se stalo? kde jsi kruci byla???
E: Klid jsem v pohodě!!!
A objal jsem ji.
N: Ale já ne víš jak si mě vyděsila?!?
E: Vyděsila??? Já tebe?!?
N: Jooo ty mě
E: Počkat ty ses o mě bál???
Odtáhl se ode mě.
N: No, já, víš???
E: Nikolasi jsem v pohodě nemusíš se bát!!!
N: No teď už ne
E: Dobře tak jdeme nebo nastydnem
N: dobrá jdem
Když vylezla vyděl jsem jak se klepe zimou, vylezl jsem za ní a řekl že půjdem domu ale protože mi bydlíme blíž tak půjdem k nám. Ona souhlasila, když jsme došli k nám půjčil jsem jí nějaké tričko a kraťasy a její věci dal do sušičky. Emmě to v mých věcech děsně moc slušelo, ale proč si to k sakru myslím??? ještě ráno jsem jí nenáviděl a najednou o ní říkám tohle nechápu proč? Zeptal jsem se Emmy jestli se nechce podívat na nějaký film přikývla že ano a tak jsem šel vybrat nějaký film. V polovině filmu jsem se na ní podíval a nemohl z ní spustit oči...
Pohled Emmy
V polovině filmu se na mě otočil a koukal se na mě dělal jsem že to nevidím, byla jsem totiž zvědavá jak dlouho se na mě bude takhle koukat, po pěti minutách jsem se na něj otočila aby si nemyslel že to dělám naschvál. I když jsem se otočila nepřestal, koukal se na mě dál takovým divným pohledem nevěděla jsem co mám dělat. Asi po dvou minutách mi řekl:
N: Promiň mi to jak jsem tě tenkrát vyděsil myslel jsem si že jsi hrozná ale uvědomil jsem si že bych tě měl nejdřív poznat a teprve pak tě soudit promiň prosím odpusť mi...
Byla jsem překvapená co to vůbec říkal chvíli jsem mlčela a nic nedělala ale potom:
E: Nikolasi, to už se stalo!!!
A objal mě. Proč jeho objetí je nádherný???, proč jeho slova teď zní jinak??? Nechápu ho ale taky nechápu sama sebe. On mě chce poznat ale nevím co si o tom myslet. Náš pohled z očí do očí přerušila sušička a já pak musela domu. Rozloučila jsem se s ním a odešla. Doma jsem o tom všem přemýšlela a pak se šla vykoupat a spát bude sice zítra víkend ale byla jsem unavená tak moc že jsem si lehla a hned usla.
Pohled Nikolase
Po jejím odchodu jsem přemýšlel co se to semnou děje a při tom dlouhém přemýšlní jsem usnul.
Tak lidi to je moje další kapitola. Tak zase příště doufám že se líbí Ahoj...
:) Teriiik :)
ČTEŠ
Představa Lásky
Romance15leta dívka jménem Emma chodí do Michiganské Školy , kde se s ní nikdo nebaví celé dny je sama doma a učí se, má velmi dobré známky. Ve škole prožívá hotové peklo všichni se jí smějí kromě třídy do které chodí ta si ji jen nevšímá, nemá žádné přáte...