Citate și paragrafe.1

64 10 13
                                    

„ Apoi găsesc o carte obișnuită și o răsfoiesc, dar rândurile dansează pe pagini, ca și când ar vrea să fugă de mine. ”
Toate acele locuri minunate-Jennifer Niven

„- De ce fumezi atât de repede?  

- Voi fumați ca să vă bucurați de țigară. Eu fumez ca să mor.”

Căutând-o pe Alaska-John Green

„ Am lăsat aparatul jos și am rămas nemișcată preț de o clipă, savurând liniștea. Cu toate că ar fi trebuit, probabil, să fie înfricoșător să te afli la marginea unei autostrăzi pustii, nu era deloc. M-am simțit ciudat de liniștitătită. ”
Marea călătorie a lui Amy & Roger-Morgan Matson

„Mi-e dor de tine, Eleanor. Vreau să fiu cu tine tot timpul. Eşti cea mai inteligentă fată pe care am cunoscut-o şi cea mai amuzantă, şi tot ce faci mă surprinde. Aş vrea să spun că de-asta îmi placi, pentru că aş părea... profund... Dar cred că te plac şi pentru că ai părul roşu şi mâinile catifelate... şi miroşi a tort făcut în casă pentru o zi de naștere .”
Eleanor & Park -Rainbow Rowell

Sunt o adunătură de ciudăţenii, un circ de neuroni şi electroni: inima mea este maestrul de ceremonii, sufletul este trapezistul, iar lumea reprezintă publicul. Sună ciudat pentru că aşa şi este, şi e aşa pentru că eu sunt ciudată.
Ț

inutul țânțarilor- David Arnold

„Eu nu caut probleme. De obicei, problemele mă găsesc pe mine.” 
H

arry Potter -J.K Rowling

„Nu pot să nu compar ceea ce mă leagă de Gale cu ceea ce pretind că mă leagă de Peeta.Faptul că nu pun niciodată la îndoială motivele primului, în timp ce nu fac nimic altceva decât să mă îndoiesc de ale celui de-al doilea.”
 

Jocurile foamei- Suzanne Collins

Voi posta următorul capitol cât de curând. :)

Parfumul din cărți.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum