Paragrafe și citate.4

38 4 6
                                    

" Lumea e un ceas care rămâne în urmă. Aud asta din sunetul pe care-l scot degetele de gheață ale vântului când șfichiuesc ferestrele. Simt asta în mirosul covoarelor mucegăite și al tapetului-a-nceput să putrezească. "
Marea nesfârșită-Rick Yancey

" Deciziile noastre, Harry, arată cine suntem cu adevărat, mai mult decât însuşirile noastre."
Harry Potter și Camera secretelor-J.K Rowling

" Ca să te faci bine, trebuie mai întâi să te simţi rău. "
Harry Potter și Ordinul Phoenix- J.K Rowling

" Lui Margo i-au plăcut dintotdeauna misterele. Și ținând cont de ceea ce a urmat, mereu m-am gândit că a iubit atât de mult misterele, încât a devenit ea însăși unul."
Orașe de hârtie-John Green

" Înspre răsărit, cerul se preschimba din alb în rozaliu, şi apoi în auriu. Vocea deveni tot mai puternică, până când aerul începu să vibreze. Şi, în clipa în care se auzi sunetul cel mai puternic şi mai măreţ de până atunci, răsări soarele."
Cronicile din Narnia, Nepotul Magicianului- C.S Lewis

" -Poti sa fii fata pentru cateva secunde?
-Sunt fata tot timpul,ii raspund, incruntandu-ma.
Stii la ce ma refer.Ca o fata prostuta,enervanta.
Imi rasucesc o suvita de par pe deget.
-Mhi. "
Divergent- Veronica Roth

" Erau oameni peste tot pe strada din oraş, dar străinul nu ar fi putut fi mai singur nici dacă strada ar fi fost goală."
Hoțul de cărți-Markus Zusak

" Cam la jumătatea drumului spre Londra e un semnal defect. Bănuiesc că trebuie să fie defect, pentru că aproape întotdeauna lumina aceea e roșie; ne oprim în punctul ăsta în majoritatea zilelor, uneori pentru câteva secunde, alteori minute în șir. Dacă stau în vagonul D, cum fac de obicei, și trenul oprește exact în dreptul acestui semnal, ca aproape de fiecare dată, am un punct de observație perfect pentru casa mea favorită de pe traseu: cea de la numărul cincisprezece. "
Fata din tren-Paula Hawkins

" Viața trebuie trăită, nu conjugată la timpul trecut. Ceea ce faci merită tot efortul și riscul. Fie că o faci bine, fie că nu. Atunci va fi ori o realizare, ori un eșec. Dacă este eșec, va fi o lecție. Așa că până la urmă toate lucrurile se așează la locul lor. În viață nu trebuie să ai limite. Nici să lași pe mai încolo. Nici să te întrebi ce o să spună lumea. Și nu trebuie să te lauzi sau să te plângi de fiecare dată celor de alături. Trebuie să trăiești astfel încât să-ți fie rușine să le povestești aventurile vieții. Dar în același timp, numai câțiva oameni să știe cât de frumos a fost. "
De vorbă cu Emma- Vitalie Cipileaga

:)

Parfumul din cărți.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum