"Pentru a supravieţui nu am nevoie de focul lui Gale, învăpăiat de furie şi ură. Sunt plină de foc eu însămi. Ceea ce îmi trebuie e păpădia primăvăratică. Strălucirea gălbuie care înseamnă renaştere în loc de distrugere. Promisiunea că viaţa poate merge înainte, indiferent cât de mult ai pierdut. Că poate fi din nou bine. Şi numai Peeta îmi poate da asta. "
Jocurile foamei-Suzanne Collins"Voi lupta pentru tine, voi găsi o modalitate să mai stau pe aici și să te enervez multă vreme."
Sub aceeași stea-John Green"Aceasta e, cred eu, principala întrebare de care depinde orice viață creativă: Ai curajul să dai la iveală comorile ascunse în tine? "
Lecții de magie- Elizabeth Gilbert"Ce-a făcut copilul ăsta ca să merite o asemenea pedeapsă? Ce au făcut părinții lui? Sau Olivia? Ea mi-a spus odată că părinții lui au aflat de la doctori că probabilitatea unui astfel de amestec de sindroame care să conducă la o față ca a lui Auggie este de unu la patru milioane. Înseamnă că universul e o loterie gigantică, nu? Când te naști, cumperi bilet. Nu se știe dacă tragi un bilet norocos sau unul ghinionist. Este vorba doar de noroc."
Minunea- R.J Palacio" Uneori, să scrii este ca și cum ai alerga la vale, degetele împleticindu-se în urma ta pe tastatură ca picioarele care nu pot ține pasul cu gravitația. "
Fangirl- Rainbow Rowell"Are pielea albă, un bronz ușor de culoarea mierii și maxilare proeminente. Își părăsește turnul de control din spatele camionetei, sare din ea și alunecă pe aleea casei, mișcându-se de parcă gravitația ar avea un efect diferit asupra lui decât asupra restului lumii."
Absolut tot-Nicola YoonVrăjitoarele adevărate se îmbracă în haine obişnuite şi nu se deosebesc prea mult de femeile obişnuite. Locuiesc în case obişnuite şi au slujbe obişnuite. Tocmai de aceea sunt aşa greu de prins.
Vrăjitoarele -Roald Dahl"Cine ştie de ce lăcremez? Poate iubesc sau poate aştept; şi nădejdele mele încep să le irosească anii. Cine ştie de ce privesc în gol? Poate îmi amintesc sau poate presimt durerea vieţii care cere să fie vieţuită toată. "
Romanul adolescentului miop- Mircea Eliade
CITEȘTI
Parfumul din cărți.
DiversosIn această carte voi scrie paragrafe și citate din cartile pe care le-am citit și care mi s-au parut speciale