"Așteptă să vadă barca îndepărtându-se de mal. La jumătatea distanței până la corabie, Nat se întoarse și o privi lung. Apoi ridică mâna, în tăcere. Kit ridică și ea mâna să-l salute, după care se întoarse și o porni spre casă de-a lungul fluviului. Nu îndrăznea să stea până când barca avea să ajungă la Delfin. Încă o clipă și și-ar fi pierdut ultima urmă de bun simț și de mândrie și s-ar fi aruncat în apă după barcă, implorându-i să n-o lase acolo."
Vrăjitoarea de la Iazul Mierlei -Elizabeth George Speare"Pe chipul Tinei înflorește un zâmbet larg. Newt nu se poate abține și zâmbește și el ,după care se răsucește pe călcâie și se îndepărtează. "
Animale fantastice-J.K Rowling"Mai fusesem aici.
Alergam pe un coridor nesfârșit cu uși care se deschideau spre alte încăperi. Repetam cuvintele pe care trebuia să le țin minte,direcțiile..."
Casa de chihlimbar-Kelly Moore, Tucker Reed, Larkin Read"După ce îmi scriu articolul, mă întind pe pat. Nu am încă nicio veste de la Noah, așa că nu am avut ocazia să-mi cer iertare și cred că, dacă îmi mai verific mult telefonul, o să fac bășici la degete. "
Girl online ÎN TURNEU -Zoe Sugg" Țiglele înghețate erau alunecoase , așa că Ursula nici nu a pus bine piciorușul cu talpa papucului pe panta care se deschideau sub fereastră ,că a și alunecat cu totul. A țipat scurt. Nu exista nici un parapet care să-i amortizeze coborârea ,absolut nici un obstacol care sa zădărniceasca propulsarea ei în aripile negre ale nopții."
Viață după viață-Kate Atkinson" Îți petreci toată viața captiv în labirint, gândindu-te la felul în care vei evada de-acolo într-o bună zi și cât de mișto o să fie și îți imaginezi că viitorul te face să mergi înainte, dar n-o faci niciodată. Te folosești de viitor pentru a scăpa de prezent. "
Căutând-o pe Alaska -John Green" Viata nu te intreaba niciodata nimic. Nu tine cont de cine esti si de ce ai facut, bun sau rau. Ea doar iti da un test de supravietuire, o lovitura si te lasa sa te descurci. "
Fluturi - Irina Binder" Zumzetul a dispărut.
Știți Zumzetul de care vorbesc.
Dacă n-ați crescut pe vârful unui munte sau n-ați trăit toată viața într-o peșteră, Zumzetul a fost mereu în jurul vostru. Asta era viața. Era marea în care înotăm cu pe care le-am construit ca să ne facă viața mai puțin plictisitoare. Cântecul mecanic. Simfonia electrică. Zumzetul tuturor lucrurilor noastre și al nostru, al tuturor.
S-a dus. "
Al cincilea val -Rick Yancey" În viață nu există coincidențe. Este un mod mai elegant de a spune că atunci când stă scris ca anumite lucruri să se întâmple, oricât de misterios, de nebunesc sau de imposibil ar părea, tot vor avea loc. "
Zbor frânt - Crystal Chan"Atunci mâna lui o prinse pe a ei. Merseră, ţinându-se de mână, prin bâlci. Începu să adie vântul, fâlfâind pânza corturilor şi steagurile, iar o ploaie rece picură deasupra lor. Se refugiară sub tenda unei tarabe cu cărţi, împreună cu alţi oameni şi făpturi."
Pulbere de stele- Neil GaimanVoi posta capitolul 3 în scurt timp. :)
CITEȘTI
Parfumul din cărți.
AcakIn această carte voi scrie paragrafe și citate din cartile pe care le-am citit și care mi s-au parut speciale