Scrisori catre Niall

1.4K 41 2
                                    

Draga Niall,

Nu stiu daca vei citi aceasta amarata de scrisoare de la o oarecare fana, dar stii vorba aia speranta moare ultima. Vreau sa-ti spun ca tu esti motivul zambetului meu, cand iti aud pur si simplu vocea simt ca zbor. Nu sunt o directionera de mult timp, dar asta nu ma opreste sa spun ca sunt una adevarata. Viata mea nu e asa de roz pe cat pare . Nu am putut sa aud pana acum cateva luni cand printr-o minune, ascultand pentru prima data melodia voastra Moments am putut sa-ti aud vocea cristalina, ce ma imbujoreaza iar si iar. Tu mi-ai salvat viata, toata viata ,oamenii ce ma incojurau radeau de mine, pentru ca eram ceea ce eram. Iti multumesc pentru tot, pentru ca esti  ceea ce esti , un inger incocent cu un zambet larg si o pereche de ochi albastrii ca cerul . Tu m-ai ambitionat sa lupt , sa -mi traiesc visele , sa traiesc viata din plin, am invatat sa ma simt frumoasa chiar daca nu sunt , tu ma faci sa ma simt. Ma faci mai puternica, imi redai zambetul ce-l  pierdusem odata, ma faci sa vad viata cu alti ochi. Cand sunt suparata citesc facts-uri despre tine ce pur si simplu imi redau un zambet stupid , mesajele frumoase ce ni le transmiti ma fac sa zbor. De cand am inceput sa aud am inceput sa cant , sa-mi exprim sentimentele prin niste versuri line , sa compun . Intotdeauna mi-am dorit sa vorbesc cu tine, sa te intreb despre modul de a fi a baietilor. Iti multumesc pentru tot ingerul meu pazitor  . Sper cu tarie sa-mi raspunzi candva la aceste scrisori.

                                                                                  -Jade

Scrisori catre NiallUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum