Surprise....

183 17 2
                                    

Cateodata stau si ma gandesc la ce s-ar fi intamplat daca nu i-as fi scris acea scrisoare lui Niall? Asta-mi da raspunsul la faptul ca nu l-as fi putut cunoaste, la faptul ca nu as fi putut invata cred ca pentru tot restul vietii mele cum sa iubesti,el m-a salvat atunci cand eram pierduta, el a fost langa mine cand am avut nevoie ocrotindu-ma cu dragostea sa.Nu cred ca as fi putut cunoaste vreodata pe cineva ca el.

-Neata, raza de soare!Micul-dejun pentru printesa mea!

-Niall nu trebuia, chiar nu, dar... clatite cu nutella, mersi , sunt preferatele mele.

-jADE , ORICE IN MATERIE DE DULCIURI ITI PLACE.

-Stiu, dar , sa nu schimbam suniectul.

-Azi trebuie sa merg la studio, sa inregistram o alta piesa, o vei adora, este despre noi.Ne vedem mai tarziu,Honey/

-Te iubesc muult Niall, ne vedem.

-Neata Emm', cum ai dormit?

-Vai, Jade , Harry mi-a lasat un bilet atat de dragut impreuna cu un buchet de trandafiri rosii, sunt preferatele mele.Vrei o cafea?

Deodata m-a apucat o stare de greata , ce a urmat deaici stiti si voi.

-Jade, esti ok?Ar trebui sa sunam doctorul.

-Poate am mancat ceva stricat, nu conteaza, Emm' da-mi te rog o ciocolata calda cu multa frisca, capsuni si un bol cu ciocolata cu alune topita si te rog imi aduci 2 budinci de ciocolata, si daca mergi pana acolo o punga cu chips-uri.

-Nu crezi ca-i prea mult, se vede ca esti sotia lui Niall, te-a molipsit si pe tine.

-Hai sa ne uitam la The vampire diares!

Dupa cateva ore

-Nu pot sa cred ca a murit Damon, era atat de dragut cu Elena, de ce intotdeauna ce-i buni trebuie sa moara, de ce?

-La ce buni, Jade?

-Doamne, se vede ca stai cu Harry, te-ai molipsit, eram si eu intr-un moment critic si tu-l strici cu remarcile perverse ale lui  Harry.

DING-DONG

-Asta trebuie sa fie Niall.

-Sau Harry.

Cand sa-mi imbratisez ingerul, un intuneric mi-a inundat vederea , dezechilibrandu-ma, de-acolo rupandumi-se firul.Deodata ma trezesc intr-o camera curata, alba , cu un miros de spital. Eram chiar la spital genius. Cateodata ma intreb cum pot fi atat de inceata?Un barbat , de vreo 69 de ani, carunt, intr-un halat alb s-a intors spre mine.\

-Doamna Jade, va anunt ca sunteti insarcinata.

Am ramas poker face. Nu-mi venea sa cred, toata viata mi-am dorit sa pot avea copii, iar acum voi avea un ingeras mic la fel ca Niall.Totusi sper sa am fata, o fetita blonda , cu ochi albastri si pielea palida, printesa mea. Multe sentimente de bucurie m-au coplesit, multe sperante si dorinte s-au adancit in mine. Nu pot sa cred ca, voi fi mama, chiar nu pot.

Hey, my little carots, scuze ca n-am mai postat am fost ocupata cu tezele, pozele, banchetul, si-n ultimul timp examenul.Am luat 9.55 la romana si 9.10 la mate, yey.O duminica placuta. Don't forget I love u .

                                               -A

Scrisori catre NiallUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum