i LOVE U

233 14 5
                                    

Suferinta, asta e tot ce simt in momentul de fata. As da orice sa-i mai vad zambetul inca o data. Atat imi doresc. Sa-i vad sclipirea acelor ochi de caproara, a unui inger. Ma gandesc in fiecare moment din zi , de ce tocmai ea?Cand eram si noi fericiti, de ce tocmai sotia mea? Amintiri legate de ea mi se deruleaza in fata ochilor, prima data cand am intalnit-o , prima scrisoare in care era parfumul ei, a coji de portocala, primul sarut , acel dulce si magic sarut, chiar si in momentul cand a zis Da. Se vedea fericirea din ochii ei. Deodata imi rasuna in cap vorbele doctorului Sotia dvs a murit. Un sir de lacrimi apar o data cu o durere de inima apasatoarea ce ma seaca de tot. Au trecut 2 ani, 2 ani ara ingerasul meu. Din fericire , baieii au fost alaturide mine, au incercat sa ma faca sa uit de ea, dar un inger nu poate fi uitat. Anul asta mi-au aranjat o intalnire cu Demi Lovato, nu simteam nimic pentru ea, mai mult decat prietenia. E ca o sora pentru mine, nu vreau sa o ranesc, atata timp cat o iubesc pe Jade. Nu stiu de ce simt ca ea inca traieste, traiesc cu aceasta speranta in fiecare zi si o astept sa se reintoarca.

-Niall, ma bucur ca zambesti din nou , vrei sa mergem la Nando's?Desigur zambetul fals pe care-l maschez pentr a nu-i ingrijora pe baieti, ascunde suferinta lacrimile, un suflet frant, o inima pe jumatate, un alt Niall.

-Desigur, vreau o portie dubla de cartofi va avertizez de pe-acum. Tot la fel de mancacios am ramas, ce sa fac daca doar mancarea mai e alaturi de mine, ea m-a protejat mai ales Nuttela.

-Okkk?

Am pasit alert spre Nando's , zici ca n-am mai mancat de ani, simt ca ceva ma atrage acolo , trebuie sa ajung acolo cu disperare. Poate e doar imaginatia mea, dar acest sentiment m-a dominat, trebuie sa ajung acolo.

In 10 min , ajunsesem acolo ca si fulgerul asteptandu-mi mancarea cu disperare. Mi-am amintit de biscuitii cu Nuttela erau preferatii lui Jade, un gust amar mi-a aparut stricandu-mi buna dispozitie. Cand sa platesc nota de placa m-am ciocnit de o domnisoara innalta de vreo 20 si ceva de ani, acel par , castaniul acela imi amintesc de ea, cand sa ma uit in ochii acesteia , am descoperit acea sclipire, acei ochi inocenti , acele buze carnoase , acel roz ce ma face sa o sarut. Era Jade, n-am cum sa uit acel parfurm de coji de portocale, acea voce, subtire ce ma vrajeste, ea. N-am mai stat pe ganduri si am sarutat-o , ce dor mi-a fost de acele buze moi si dulci cu aroma de capsuni, acel par matasos, lung ce mirosea a menta. Dupa cateva minute, am oprit acel sarut dulce, pe care l-am asteptat de ani. Ea imi intrerupe gandurile spunand cu lacrimi in ochi:

-Niall, tu esti?

-Te iubesc briosica mea, biscuitele meu cu Nuttela, sa nu ma mai parasesti vreodata.

-Si eu te iubesc la fel de mult.

Jade p.o.v.

2 ani de la acel accident, unde mi-am pierdut memoria, unde am uitat cine sunt. Un singur lucru imi aminteam din trecut, fiecare noapte cu fiecare vis ma bantuia un chip blond cu niste ochi albastrii, cineva care ma striga constant, o persoana care era cu lacrimi in ochi in permanenta, de fiecare data cand ajungeam la el ceva ne despartea.Nu stiam cine e,dar acest sarut mi-a adus aminte de tot, toate amintirile si-au facut loc in capsorul meu mic. Cand mi-a pronuntat numele, un tremur mi-a strabatut sina spinarii, dar cand mi-a spus Te iubesc, obrajii mei prinsesera o nuanta rozalie, un zambet tamp imi aparu in fata. Acum 2 ani, in ziua accidentului, un batranel pe nume Tom mi-a salvat viata din acel incendiu, eu pierzandu-mi memoria n-a putut sa-i spuna familiei mele ca sunt in viata. De doi ani incoace locuiam in Manchester, dar ceva imi spunea sa vin in Londra, cineva ma tragea acolo. Asa ca dupa atatia ani, mi-am adunat curaj si am venit, norocul a fost sa dau peste el din greseala, tot la fel de impiedicata am ramas.I-am spus povestea vietii mele , iubitului meu sot,el mi-a povestit de Demi, dar am inteles ca nu era ceva serios, vroia sa-i vada fericiti pe prietenii lui.

-Niall, Emm cu mai e?

-E casatorita cu Harry si e insarcinata, a suferit atat de mult dupa tine, a plans atatea zile ca si mine de altfel, a avut noroc ca a fost Harry alaturi de ea.Ce-ar fi sa mergem sa ne intalnim cu baietii?

-Nu stiu , Niall, daca se vor supara sa ma vada ?

-Stii cat au plans dupa tine, tin mult la tine, nu fii prostuta.

Minutele treceau, emotiile cresteau, mi-era frica sa dau ochii cu el dupa tot ce s-a intamplat, daca nu ma vor accepta.Paseam greoi pe scarile ce au ramas la fel ca si acum cativa ani.Deodata cinva mi-a pronuntat numele.

-Hey Niall si.... Jade?Era Louis , dupa asta lesinand

Hey am pus un nou capitol, sper din sufletelul meu de coplias careia ii place Nuttela si untul de arahide sa va placa. Hristos a inviat. Love u

-A

Scrisori catre NiallUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum