Don't let me , i need u

359 23 11
                                    

Jade P.o.V.

Tot ce simt acum e decat durere, dar nimic nu se compara cu cea savarsita de Niall. Acele vorbe reci, dure imi rasuna ca un ecou in mintea mea, de ce m-a mintit? M-a facut sa-l iubesc ca proasta totul degeaba, ce cruda e viata cateodata. Cel mai bine ar fi sa dispar, asa nu as mai fi o povara pentru nimeni, imi pare totusi rau de Emm' , nu mi-am putut lua un ramas bun de la ea, ma va uri.Am apasat mai adanc cu cutitul in pielea mea fina, ce din in ce mai mult parca devine mai palida. Mainile mele sangereaza ca si cum curg lin cascadele. Parca nu mai simt nimic, nici o durere nimic, totul devine tot mai intunecat, o ameteala imi strapunge corpul facandu-ma sa-mi pierd cunostiinta.

Niall P.O.V

-Simon, esti acum fericit, acum Jade ma va uri , sunt o persoana ingrozitoare, cum m-am lasat manipulat de tine, eu o iubesc cu tot sufletul!

-Niall, o sa-mi multumesti vreodata, cred.

I-am intors spatele lui Simon si am fugit in cautarea telefonului meu pana cand am vazut un mesaj de la Jade. Dupa ce l-am citit tot ce pot sa spun este ca am simtit decat frica, frica ca o voi pierde. Daca ea va muri, voi merge dupa ea. M-am indreptat grabit catre casa acesteia cu o viteza atat de mare, ma mir ca n-am facut accident.Frica se amplifica cu fiecare pas ce-l faceam in casa ei , pana ce am vazut-o lesinata intr-o balta de sange. Am ramas inghetat, incremenitt, uimit. Sunasem rapid la ambulanta, asteptand cu emotii, dorindu-mi decat sa nu pateasca nimic. Totul e numai si numai din vina mea , sunt un prost. Acele maini firave, bronzate si fine , acum sunt inconjurate de un lichid rosu , ce parca nu se mai opreste. Deodata, cineva ma trezeste din aceste ganduri, fiind niste doctori, luand-o rapid pe ea, ducand-o in ambulanta si legand-o la cateva fire. Tot ce puteam era decat sa privesc , ma simteam la fel ca ea, singur, gol pe dinauntru , pierdut, nostalgic,avand aceeasi dorinta de a muri de a ma duce la ea, de a-i mai vedea o data acel zambet. Deodata zgomote se auzeau, observand cum ii scadea pulsul ,eram uimit, nu poate sa moara.

-Te rog, Jade asculta-ma te rog nu ma lasa am nevoie de tine, de zambetul tau, de privirea ta, am nevoie sa-ti aud vocea ta angelica, te rog nu ma parasi, te iubesc, tot ce am spus la emisiune a fost o minciuna, Simon m-a obligat, ma urasc pentru asta, te rog nu muri , ingerul meu, lumina ochilor mei , sufletul meu , esti tot ce am mai scump in clipa de fata. Te rog trezeste-te, voi renunta la tot , doar lupta , amai aici nu ne parasi, Emm' este indurerata, ii e dor de tine , e ranita la fel ca mine , avem nevoie de tine, ingerasule.

-Domnule, ii creste pulsul , e o minune , sansele ei era de 1 la un milion.

-Asa , Jade , lupta, fii tare , fluturasule , inspiratia mea , inima mea.

-Te rog Jade ascula-l pe Niall, pe mine te rog nu ne lasa, lupta pentru noi, pana si parintii tai sunt indurerati, te rog spune ceva.-spuse Emm' cu lacrimi in ochi

-Domnule trebuie s-o ducem in sala de operatie , starea acesteia s-a inrautatit.

Cand am auzit asta , am simtit ca pierd totul.

Jade p.o.v

Totul este numai alb, deodata ma aflu pe o pajiste atat de frumoasa, soarele imi mangaia usor pielea care odata era bronzata, acum fiind mai alba ca laptele. Deodata numai amintiri mi se deruleaza in fata ochilor, toate momentele placute si neplacute pana in momentul cand ramasesem inconstienta.Deodata disparusem din acel peisaj frumos, toate acele imagini disparusera ajungand undeva alb, cred ca era un spital.Acolo il vad pe Niallk cu ochii rosii, injectati, lacrimi inconjurand ca o mare acei obraji frumosi, pierzandu-si stralucirea acel albastru din ochii lui. Zambetul lui senin, dulce disparuse . Prietena mea Emm, baietii , parintii mei erau in aceeasi stare, ma durea sa-i vad asa. Imi doresc sa ma pot intoarce, sa-i fac sa nu mai fie tristii, sa innec acele lacrimi amare sa le inlocuiesc cu un zambet cald. Mi-am dat seama ca fusese o prostie sa incxerc sa-mi iau viata, dupa vorbele ce le spusese Niall. Chiar ii pare rau, ma iubeste,imi doresc decat sa ma intorc.

Niall p.o.v

Durerea stapaneste in mine, numai durere, numai gandul de a o pierde pe Jade ma ingrozeste . Deodata cineva imi atinge umarul, fiind uimit de acel cineva. Era Jade, durerea a disparut fiind inlocuita de fericire, de speranta, fata mea luminandu-se . Tot ce am putut face a fost decat s-o iau in brate.

-Jade, te rog sa nu ne mai parasesti, te iubesc atat de mult, nu vreau sa te pierd. Esti cel mai frumos lucru ce mi s-a intamplat, esti totul meu. Esti speciala, glumeata, frumoasa, esti tu , niciodata sa nu mai faci asta. Tot ce am spus ieri la emisiune au fost numai minciune, am fost obligat sa fac asta, te rog ingerasule, ma ierti?

-Da. Si eu te iubesc la fel de mult poate mai mult, te cred, iarta-ma pentru aceasta prostie, promit ca niciodata nu te voi mai parasi.

Hey sper sa va placa. La cererea voastra Jade nu a murit . Vreau sa va multumesc pentru aceste comentarii frumoase , ma bucur ca , cineva imi apreciaza munca. Cam atat pentru ziua de azi, maine pun urmatorul capitol

Love u

                     -A

Scrisori catre NiallUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum