MYSTERY THE DOLL SEX S2
WRITTEN BY : REVILINE JAMES WANG
PART : 1selepas 25 tahun kemudian....(sabahan version butod the doll sex) janji ditepati .just for fun to readers .
si butod adalah jelamaan dari hasil hubungan si doll sama si alex..si doll mengandung anak si alex..masa dia tunggu si melbin dia beranak la ba ni si butod..nama dia butoddoll..semua urang hairan bila dia siang dia nda muncul-muncul..inda tau la kenapa..tapi urang ckap gosip2 la kunun ..si butod tu ada hantu..tiba la malam jumaatt gf si butod datang d ruma drg si melbin..
toktoktokk!!(pintu diketuk bertalu2)
butod ooo butodol...??? (gf butod memanggil)
butod membuka pintu..terus dia tinguk golpren dia..aii salima..kenapa ko sini ? ko inda takut kaini sa tukar2 ..??
ee..inda la ba..sibab sa siyang ko ba ni..adeii..
si salima terus tarik sa butod masuk dalam ruma..butod siang2 sia cari ko ! kenapa ko indada sini!!
aii..bkn sa indada..macam mana sa adada..kalau sia pun jadi kisi jadi butod the doll jadian..ko pikir siuk kaitu jadi doll butod malam2 arr salima!!??
inda la ba siuk..tapi kau tau tau la ba..kalau sia urang rindu-rinduan ..
ahhh suda la ko salimaa...si butod marajuk sama si salimaaa..satu malam kunun dia pujuk2..last2 mau dekat suda ba jam 6 baru dia cair..sekali dia kana ramas2 tu butod bawa dia, sna dalam celana(seluar) .aiish sair suda dia bilang si kawan..
jadi durang main berogol lah ..sekali tu tepat2 jam anam (6) astagaaaa....butod!!! ko bertukar suda....macam mana laini ko keluar dari enten sia??? butod2!! minyasal sia beii..main sama ko ini..!
jadi satu hari lah si salima kagalian ba sebab si butod didlaam guyang2 ..sikit mati lamas si butod didlam sebab air dia ..malam suda jam 7 . sibutod bertukar kembali....
silakaaaaa!!!! sikit sa tasikik lamas sebab air ko didalam ..suda la bulu tabal..sia mau keluar pun inda dapat ..!! lain kali putung baaa ptungg! silaka butul ko salima!
maap la ba butoddol..sia takut ko inda puas baitu main sema sia..lagi pun siuk gia ko sana dalam gali2...
adeii..bagus sia ndada wujud kalau gni..ahh suda lah..sia kasi tamat saja cerita sa sibutoddol..bikin sa malu saja sebab sa didalam satu ari..lamas suda sia...
hahhaa testing...
PART 1
cerita ini adalah rekaan semata-mata ,hanya sekadar hiburan..nama dalam watak adalah semua tidak benar belaka.jika ada persamaan dalam cerita tentang seseorang..saya sebagai penulis cerita ini memohon maaf .
sinopsis
cerita ini adalah sambungan dari cerita mystery the doll musim satu.dimana anak melbin datang kembali untuk mencari kepastian orang tuanya melbin.dan dia kembali kerumah melbin .25 tahun yang lalu....
sebulan selepas kematian melbin , wanita bar itu mencari melbin kembali dan ingin memberitahu akan khabar berita ,yang dia sedang mengandung anak melbin.seorang wanita membuka pintu dan berpakaian seperti orang berada .mempelawa wanita tersebut masuk kerumah.
kamu cari siapa???? (ibu melbin bertanya)
saya cari melbin aunty ..(misa tersenyum)
masuk lah dulu..auntie pun baru saja sampai..
misa tersenyum dan masuk..mereka berbual dan misa memberitahu yang melbin telah menidurinya..manakala ibu melbin memberitahu polis tidak dapat menjejaki jasad dalam melbin lautan yang besar itu.
lonceng pintu berbunyi ,tingg..tong...ting..tong...mama melbin membuka dan melihat pengirim kotak besar..
dari mana ni???
dari china untuk encik melbin..encik melbin membuat pesanan ini berapa bulan yang lalu .
ibu melbin sign dan dia suru simpan kotak tersebut didalam stor.kerana berat..ibu melbin sambung kembali bercerita kembali sama misa..
jadi misa kamu nak macam mana?? auntie pun dah tak ada siapa2.. kalau misa tidak keberatan tinggal lah bersama auntie .kita hidup seperti sebuah keluarga..mahu tidak mau misa hanya mampu mengiyakan..kerana misa tidak mempunyai apa2 untuk menjaga kandungannya.sejak itu misa menjadi ahli keluarga melbin..selepas melahirkan seorang bayi lelaki ,yang bernama kelvince misa disah kan meninggal semasa melahirkan anak.
selepas 25 tahun kemudian....
kelvince ...ooo kelvince...(ibu melbin memanggil kelvince)
sekejap nek..vince mau siap2 ni mahu siap2 ni..
cepat lah turunnn....nenek ada mahu bagitahu ni...
alaaaa nek..sekejap...
kelvince sisir rambut kasih pacak2 macam durian belanda..dan memakai pakaian segak dan formal.dia memuji dirinya..
handsome juga saya tau...
telefon berdering...(mygf)
talking to the moon ringtones .....
alarr...busy betul la ... melvince terus slides scren dan menjawab..
yes baby ???
darling....cepat lahhh ...lambat dah tau i tunggu di rumah i ni!!!
sekjap lah baby...nenek ni ada mau cerita...
alorr...u bagitau lah sibuk ada buat assignment...
baby u lupa..kita dah habis belajar..??
owhooo...lupa lah darling...ok la ok la..i tunggu u kat sini...
(watsap from...darling)
u ...good morning.. today we go out???
sorry i sbuk ni hri sayang....
its okey lah...next time we out k..
ok..
kelvince ada dua teman wanita.. seorang gedik dan seorang pula selalu bertolak ansur.seorang bernama baby ..seorang lagi jen..baby gedik selalu dia mau menang..kelvince hanya melayan kerena baby..manakala..jen pula dibiar2 kan begitu sahaja...
bersambung....
YOU ARE READING
MYSTERY THE DOLL SEX S2 (COMPLETED)
Horrorsambungan daripada mystery the doll sex musim satu