MYSTERY THE DOLL SEX S2
WRITTEN BY : REVILINE JAMES WANG
PART : 2vince.....sudah siapkah belum???(mengeleng2kan kepala).
alaaar nek...wait a minute ! (menjerit dari bilik)
kelvince cepat turun dibawah..kita makan sama2 lepas tu granny mau ceritakan hal parents .
what,apaa nek??? apa?? sekejap2 ...(sambil membetulkan rambut..dan cepat2 turun dibawah).
ahhh..turun pun dia..(menjeling).
alaa granny ni..bukan tak tau ,dah lama vinvin mau dengar cerita pasal parent's vin.(mencepetkan mata dan memuncungkan mulut tanda merajuk.)
granny...nenek yang tercinta..?? cerita ...ceritalah??? ( mata berkelip2) .makan dulu,lepas makan nanti grany ceritakan segala-sgala apa yang granny tau..(menjeling)
selepas mereka siap makan ibu melbin menceritakan segala-galanya kepada kelvince.kelvince terasa terkilan selama ini ditidak mengetahui kehilangan melbin pergi mana..ibu bapa melbin hanya memberitahu yang melbin meninggalkan rumah..sampai sekarang tidak balik kerana sibuk berkerja..dan ibu kelvince meninggal disebabkan beranak kelvince.disebab kan kelvince tidak dapat terima berita tersebut..dia keluar dari rumah dan meninggalkan neneknya.
vinvin!!!!! dengar cakap granny dulu...( berdiri dan memegang tangan kelvince).
sudah lah! nenek memang! grany tidak pernah peduli kan perasaan vinvin..!! (menepis tangan neneknya)
vinvin!! kau itu sebenarnya anak luar nikah !!!
tidak!!!
vinvin cucu nenek!! balik...jangan meninggalkan nenek...
kelvince naik diatas bilik dan ambil kunci kereta dan bawa bag ,masukkan beberapa baju..dalam hati kelvince..
grany maafkan vinvin..bukan sengaja nak buat macam ni...tapi vinvin tidak mau grany risau sama granpa risaukan kan vinvin..vinvin kena mencari punca kematian bapak vinvin..
kelvince ambil kunci dan siap berkemas dia terus keluar dari rumah..
jangan cari aku lagi!! aku ni cucu luarnikah!!!
cuuu!! maafkan granndy!!!(memegang kaki kelvince) .
kelvince menendang nenek dia ..
tepi lah!!! apa hak ko!!!
dalam hati kelvince ..hatinya semakin sayu melihat dia perlakukan neneknya sedemikian rupa..
vinvin!! kalau kau keluar rumah grany tidak akan maafkan kau!!
kelvince pura-pura tidak berpaling tetapi hatinya tegas dengan keputusan yang dibuat.maafkan saya grany..kirim salam sama granpa ..hanya dalam hati mampu berkata-kaya .dan mencuri pandang secara membelakang mengunakan anak mata .air mata kelvince jatuh basah kepipi..dia lap air mata dia ..dan berkata dalam hati.tidak!! aku harus kuat!! aku yakin bapak aku masih hidup!!
kelvince terus berlalu pergi .semasa dalam perjalanan tu kelvince menelefon teman wanitanya jen..
tutt...tuttt ..tut .. hello?? ahh ..u dekat mata by??
i dekat rumah..ada apa dear?i nak u teman kan i pergi suatu tempat..boleh tak???
u dah bagitau baby ???
tidak payah lah..kalau dia tau lagi..apa nak buat pun semua tak jadi..menyusakan lah..
ermm k la ..i bersiap dulu..nanti u bagitau i kalau dah sampai k..
okey..see u later ..
titt(talian d matikan)
YOU ARE READING
MYSTERY THE DOLL SEX S2 (COMPLETED)
Terrorsambungan daripada mystery the doll sex musim satu