MYSTERY THE DOLL SEX S2
WRITTEN BY : REVILINE JAMES WANG
PART : 3awan semakin mendung dan nampaknya mau hujan u....angin pun kuat ni.
prakkkkkkrekkk(pokok tumbang dihadapan kereta mereka) .
kelvince terus break mati dengan pantas menekan break.Tretttttttttt!!! dengan berikutan bunyi hon kereta,Ppiiiiiiiiipppppp!!!!!!!!!!tiba2 burung gagak jatuh dan mati didepan cermin kereta..Kemudian kereta yang dipandu oleh kelvince menjadi tidak tentu arah semasa tekan break mati!!! praaaakkkkkkkbanggg!!!! bushhh..kereta terlanggar pokok yang tumbang tersebut.
baby yang terjaga dari tidur terbangun dan merasa sakit kepalanya ,kerana terhumban kedepan semasa kelvince break mati..
aduh..sakitnya..(baby memegang kepalanya yang terluka kerana hentukan sebentar tadi).manakala jen dan kelvince masih pengsan.
jen!! jennn!! bangun! darling!! darling jangan tinggalkan ii..
dengan penglihatan yang kabur kelvince membuka mata secara perlahan-lahan ,kelvince memegang kepalanya dan dia melihat jari dia mempunyai darah.tapi dia membiarkan..dia melihat jen masih tidak sedarkan diri..
jen!!!! jen..bangun..
darling..jom la keluar ..kereta ni dah terbakar..
baby r'u okey???
I'm okey..angkat jen darling..we go out from this car..faster!! kereta ni berbau terbakar..
okey..u tolong i dulu .u cuba keluar dulu..kalau dapat..(kelvince membuka tali keselamatan) baby terus berusaha keluar dari kereta.Akhirnya baby keluar dari kereta..kemudian kelvince keluar perlahan2 dari kereta .
baby u tolong keluar kan jen dulu..(berjalan terinjut-injut)
baby terus buka pintu kereta dan ambil barang2 jen dan memapah jen keluar dari kereta tersebut..kelvince datang dan menolong cepat yang mungkin..kereta kereta tersebut seperti berbunyi bau terbakar..kelvince melihat asap mula tebal dibahagian depan enjin kereta depan..dia terus teriak..
baby!!! larii!! kelvince terus menolak jen dan baby bersama-samanya..BROMMMM!!!! bunyi letupan enjin kereta..mereka bertiga terbang terlompat kena tempias dari letupan tersebut.Kemudian kelvince bangun dan melihat jen ..masih dalam keadaan pengsan.Manakala baby kesakitan kerana letupan kereta tersebut membuat dia terhempas dekat tanah.
kelvince membuka bagnya dan mencari botol air dan memberi jen minum dia meletakkan dimuka jen ,jen terbatuk-batuk disebab kan asap yang datang dari letupan tersebut..
Aduhh..! sakit kepala i.
jen?? u tak apa2 ..
jen mengeleng tanda ,dia tak ada apa-apa.
baby dan kelvince menolong jen berdiri dan mereka pergi ketepi jalan untuk menunggu kereta yang lalu lalang tersebut.kelvince cuba menguna kan telefon tetapi telefon mereka bertiga tiada rangkaian(line connection).apa tempat ni!!! satu benda pun tak ada!
setiap kereta yang lalu lalang disana semua berbunyi honn sahaja ,tetapi tidak berhenti .Mereka pun membuat keputusan hanya berjalan kaki .dalam masa 30 minit mereka berjalan dan sebuah kereta pacuan empat roda berhenti dihadapan mereka.
anak2 nak kemana???
ke rumah dan alamat ni..(kelvince menunjukkan alamat yang diatas kertas)
oh mari pakcik hantarkan..
pakcik tersebut pun hantar lah mereka kerumah melbin orang tua kelvince ,sampai sahaja pakcik itu seperti kelam kabut apabila melihat sekililngan kawasan rumah melbin.
pakcik berapa??
tak apa lah ,lain kali kalau jumpa ble lah belanja pakcik minum..
pakcik itu tersenyum dan meminta kebenaran untuk beredar dari sana.pacuan empat roda tu pun semakin jauh dan tidak kelihatan.Kelvince ,baby dan jen perlahan2 menuju kepintu depan rumah melbin..
lampu terbuka....plakkk(bunyi lampu terbuka).kelvince baru sahaja ingin membuka pintu tetapi..pintu sudah dibuka secara tiba-tiba ....ngitttttt....bunyi pintu itu terbuka..kelvince dan baby ,jen terus masuk dan melihat sekeliling ruangan rumah tersebut..habuk yang banyak .mereka membuka lampu semua tempat kerena hanya ruang tamu sahaja lampu itu dibuka.
Mereka melihat gambar seorang wanita dan dua lelaki yang bergantung didinding,mereka pergi kebilik, kelvince pergi kebilik melbin.jen dan baby satu bilik .semasa kelvince mandi dia mengosok seluruh badan nya..dan kemudian memasang air pancuran itu.kelvince menutup mata dan angkat mukanya kearah air pancuran..dia membiarkan air itu memercik kemukanya..tiba2 seperti ada hembusan nafas ditelinga membisik nama,MEL..BIN...(nada halus).cepat2 kelvince membuka mata dan melihat belakang..
kelvince cepat2 menutup pancuran air paip itu dan mengambil tuala dan keluar.kelvince keluar sahaja dari bilik dia melihat baby baring dengan tuala dan mengoda ,kelvince hanya berdiri melihat baby berbaring dan tidak lama dia berdiri perlahan2 sambil bibirnya digigit dengan seksi dan perlahan..baby semakin dekat semakin jatung kelvince berdegup kencang..baby menyentuh bahu kelvince guna jari jemarinya.dan mencium bahu kelvince..kelvince hanya melihat karena baby seperti ingin mengoda..baby memeluk pingang kelvince dengan erat kemudian kakinya mengeselkan kaki kelvince.baby menjilat leher kelvince dan mencium kelvince ,baby menarik kelvince kekatil ,kelvince jatuh kekatil dan terbaring...terus baby naik keatas kelvince dan menarik tuala kelvince..
TOKK!! TOKK!! TOKK!
dear u lama lagi mandi?? (jen mengetuk pintu).
haishh kacau lah kata hati kelvince.terus kelvince menyuruh baby masuk ketandas dulu sementara jen pula mau masuk.baby pula masuk kedalam bilik mandi.
yaaa..nak pakai baju dulu ni..
siap sahaja kelvince memakai baju dan keluar .seblum keluar dia mengetuk pintu kamar mandi dan memberitahu baby dia keluar..dia tunggu di bawah sebab mau kemas2 sikit kasih lari habuk dan mau masak makan malam.
kelvince turun dibawa ruang tamu ..dia melihat baby dan jen kemas-kemas kasih lari habuk .
baby???? (muka terkejut)
what??? (baby kehairanan)
nothing forget it ..
selepas tu kelvince mula berfikir siapa kah dibiliknya dan macam mana baby boleh msuk dan keluar pintu berkunci .dengan begitu cepat.semasa makan pun kelvince termenung sampai jen dan baby pun hairan ,semenjak dari habis mandi sampai lah sekarang kelvince berkelakuan pelik.
bersambung...
YOU ARE READING
MYSTERY THE DOLL SEX S2 (COMPLETED)
Horrorsambungan daripada mystery the doll sex musim satu