MYSTERY THE DOLL SEX S2
WRITTEN BY: REVILINE JAMES WANG
PART: 10unclee!!!!!! uncle!!jen memanggil melbin, (krekkkrekk bunyi tulang2 badan melbin).Melbin merenung tajam kearah jen! dan tersenyum dangan wajah yang pucat dan bibir terkoyak-koyak sehingga seluruh gigi kelihatan.dan mengeluarkan ulat2 ,kemudian kepala melbin berjuntai kelantai seperti berat untuk diangkat..kedua kakinya semakin memanjang dan melbin mula turun dari atas katil..mulutnya mengeluarkan cecair kehijauan yang berbau busuk..sehingga jen tidak tahan dengan bau busuk itu..
bluakk!!! bluakk! dearr ! kelvince ! kelvince come here dear... something is not good happened!! (jen teriak memanggil kelvince).
kelvince yang sibuk mengemas barang2 d dapur terasa bulu-bulu halusnya mula meremang..sehingga dia merasa dingin akan seluruh rumah.
kelvinceeeeeee....(bisikkan memanggil nama kelvince)....kelvince.....terus kelvince menoleh kekiri dan kekanan melihat sekeliling..kelvince terus mengambil pisau dan menghunus-hunuskan pisau kekiri kekanan kedepan kebelakang..
siapa kau!! keluar!! kata kelvince...
kelvincee........suara itu memanggil lagi...
keluar!!!
HA HA HA HA!! (baby ketawa).baby dibelakang kelvince dan terus mendekati kelvince.
selamat kan orang tua mu sebelum dia datang menghancurkan segalanya..
apa maksud u baby!! kelvince memegang bahu baby dengan kuat..tetapi baby merenung wajah kelvince dan baby menolak kelvince sehingga tersandar di dinding dengan kuat.PAP!!! (Bunyi hentakan badan kelvince).sehingga pisau yang kelvince pegang terjatuh kelantai terlepas dari gengaman kelvince..
baby memegang kedua pipi kelvince dan dia muntah kemulut kelvince,sehingga baby teriak..dan pengsan ..kelvince yang terasa lemah terduduk sekejap..Baby mula sedar daripada dirasuk oleh roh yenyen.
kkkkkk...keelllvi...babbb!(baby pengsan).
manakala dibilik,jen cuba melarikan diri dan teriak2 seperti asteria..
arkkkkkkkk!!!! arkkk!! melbin mula berjalan dan mata bebola bertukar menjadi putih ,dia semakin mendekati jen,dan kelvince muncul dan teriak dengar nada yang bertukar pelbagai bunyi..
jimm!!! lepaskan melbin!!! melbin cuba mendekati jen,arggg tidak! kelvince terus menarik jen dengan satu tangan dan mengumban jen ketempat lain..jen terhempas di dinding..dan jen pengsan kerana hempas yang kuat dihumban....melbin berdiri secara perlahan2 kakinya mula berlurus dan berjalan menegak matanya seperti putih kapur ,terus dia mencekik kelvince..
HE HE HE HE !! DISEBABKAN KAU AKU MATI SITEMPAT INI!!
AKU MAU KAU MATI KEDUA KALI! kata kelvince ! mereka berlawan sesama sendiri..
akhirnya melbin kalah dan pengsan ,roh jim terus lesap setelah roh yenyen membahayakan nyawanya untuk menyelamatkan melbin.
Melbin dan Kelvince pengsan ,mereka berempat pengsan manakalah roh yenyen masuk dalam badan patung doll ,dan kembalinya doll semula dalam.Hidup melbin..Setelah itu..mereka sedar..mereka berada dibilik masing2 , doll memasak untuk makan malam.
Apabila mereka sedar dengan kepala yang masih pening, mereka pergi keluar dari bilik mendapati seorang perempuan cantik menyedia kan makan malam.
eyy..kamu semua sudah sedarr??? (doll bertanya sama mereka berempat)
wow...makanan ..baby terus duduk tanpa bertanya siapa wanita itu,dan terus menyenduk nasi makan seperti orang kelaparan.Melbin hanya tersenyum dengan doll,dia tau yang doll akan memasak untuk keluarganya seperti sebelum ni ,kemudian jen mula tertanya2 siapa kah wanita itu dan dari mana datangnya wanita secantik itu.
kaka,i nak tanya u dari mana???
jangan tanya banyak , makan saja kata doll..dengan tersenyum kelat.kelvince yang melihat doll terasa terpikat akan doll dan dia tidak berhenti memerhati doll..Kelvince seperti terpaku melihat doll sebegitu cantik.
ehem..kelvince ,apa yang direnungkan tu ?? melbin mula merasa terancam perasaannya,kerana kelvince merenung doll tanpa henti..
err...er..bapak..siapa dia ni?? cantik tertarik dan menawan ...hehehe ..kelvince tersengih2 melihat melbin bertanya..
doll...sebenarnya kekasih aku yang lama tidak bertemu...(melbin merenung muka doll)
doll tersenyum dengan melbin dengan manis sekali dalam masa yang sama doll ..main mata sebelah dekat kelvince..sewaktu mereka duduk bersama masa makan,doll mengesel kaki kelvince tapi matanya merenung melbin dan tersenyum..manakalah jen pula hanya merenung doll ,dia merasa kan sesuatu ada yang tidak kena dengan doll,baby hanya makan dia melupakan segala hal apa yang berlaku..
bersambung.....
YOU ARE READING
MYSTERY THE DOLL SEX S2 (COMPLETED)
Horrorsambungan daripada mystery the doll sex musim satu