Jdu se posadit k malému stolečku u kuchyňského baru. „Je nudlová." řekne babička a začne nalévat horkou polévku na talíř. Poté vezme talíř za okraje a nese ho na stůl. „Tady to je, nech si chutnat Karlíku." položí talíř přede mě a podá mi lžíci. „Díky." řeknu a jím horkou polévku.
*Flashback*
„Hej Karlosi!" zakřičel Petr „Dáš si s náma?" ukáže na lahev piva. „Jo."
„Okay.." podá mi lahev piva. „Dík" stačím ještě říct než se napiji piva. Hned co polknu kluci se začnou smát. „Co je vole?" řeknu a nechápavě se na ně povídám. „Jak ti chutná Karličko?" začne se smát Dominik. „Co v tom kurva je?" naštvu se. „Nic co by ti nechutnalo.. Je tam trochu perníku, ale to ti neublíží." „Vy jste čůráci!" zařvu a hodím po nich flašku. „Au!" zakřičí Honza bolestí „Tak to jsi posral!" naštve se a běží ke mně. Dá mi pěstí do obličeje a mně začne téct krev z nosu. Moje tělo jako kdyby se neovládalo. Neobratně spadnu na zem s už jen slyším, jak se kluci smějí a poté utečí pryč.*Flashback end*
***
„Ahoj Kájo." pozdraví mě Kate, když vyjdu ven z domu. „Ahojky." odpovím a vydáváme se směrem k městu. „Chci se tě na něco zeptat." „A na co?" zeptám se trošku nervózně, její tón hlasu mě nějak neuklidňuje. „No. Příští neděli se chceme vydat na dovolenou, do Řecka. Letěla bych já, Ferry a Martin no a pokud by jsi chtěl tak i ty. Mám za úkol Martinovi dohodit Ferry, tak snad se to povede. Letěl by jsi? Na podrobnostech by jsme se ještě domluvili." nervózně se na mě kouká, asi chce abych letěl, protože jim tam nechce nejspíš dělat křena. „Poletím rád" zakřením se. Kate se zastaví a obejme mě. „Díky Kájo, jsi nejlepší." pustí mě „Ale je tu jeden problém. A to cena. Je to totiž dít luxusní hotel a stálo by to nějakých 23 tisíc na osobu na týden i s letenkami." znovu se na mě tak nervózně podívá, protože doufá, že poletím. „No.. Není to málo, ale já to za to dám."Takže ahooj! Po dlouhé době nová kapitola 🌸 omlouvám se za chyby.
- TeppyBee
ČTEŠ
× Fobie × (Mavy FF) ✔
Fanfiction„Pojď jdem!" zakřičel Karel a táhl mě do vtísněného prostoru u kolejí. „Ne Karle! To radši umřu!" Vyvlékl jsem svoji ruku z jeho a utíkal proti jedoucímu vlaku.. #973 v kategorii fanfikce ♥ 22.8.2017 ♥ #500 v kategorii fanfikce ♥ 23.8.2017 ♥ #160 v...