Po jídle řeknu Kate, ať semnou jde na záchody, že jí něco musím říct. Martin se na mě žárlivě podívá, jen na něj mrknu, že jí opravdu musím jen něco říct.
Když už jsme na záchodcích, Kate se opře o stěnu a začne
"Povídej..."
"No, nevím jak s tím dohazováním. Martin je totiž.. gay."
"Cože?!" vyvalí oči jako by slyšela že zachvíli jdeme do vězení.
"Už to tak bude." sklopím zrak.
"Ty jsi s ním něco měl?" překvapí mě otázkou. Nikdy bych jí nelhal, i tentokrát řeknu pravdu.
"No tak trošku."
"Takže měl..." zesmutní
Po chvíli mlčení mě obejme. "Nějak to vyřeším s Ferry, neboj." usměje se.
Po tomto krátkém rozhovoru se vracíme zpět do jídelny, kde vezmeme Ferry a Martina a míříme do pokojů, abychom stihli tu schůzku.
"Co ti chtěla?" zeptal se Martin už v pokoji.
"Nech se překvapit." usměji se.
"Nemám rád překvapení." přitáhne si mě k sobě a věnuje mi krátký a něžný polibek na klíční kost.
"To máš smůlu." ďábelsky na něj vycením zuby.
"Smůlu, jo?" shodí mě do postele a také mu narostou růžky.
"Ano."
"Když mi to neřekneš, tak udělám něco s tímhle." ukáže na můj rozkrok který div neexploduje.
"Neřeknu." vypláznu jazyk. Martin mi začne sundávat tričko.
"Ty, Martine měli bychom na tu schůzku."
"Jo, však jen krátce."
***
"Sakra Martine, jdeme pozdě!" vyhrknu.
"Klid, určitě nebudeme poslední." říká klidným hlasem, jako by se nic nestalo. Já jsem stále dost nervózní, už patnáct minut tam máme sedět!
Když se konečně dostavíme na místo schůzky, naše delegátka se nás zeptá na přijmení.
"No, ještě nám chybí pan Novotný a Stránský." řekne všem milým hlasem.
Posadíme se vedle Kate a Ferry, které se na nás naštvaně podívají.
"Jdete pozdě." Kate dělá naštvanou. Začnu ji lechtat a hned se začne smát.
"Nech toho." okřikne mě ze smíchem.
"No jo." usměji se a nechám ji být.
Omlouvám se za kraťoučký díl, ale dneska opravdu nestíhám vůbec nic. Zítra vám to snad nahradím. :/
- TeppyBee
ČTEŠ
× Fobie × (Mavy FF) ✔
Fanfiction„Pojď jdem!" zakřičel Karel a táhl mě do vtísněného prostoru u kolejí. „Ne Karle! To radši umřu!" Vyvlékl jsem svoji ruku z jeho a utíkal proti jedoucímu vlaku.. #973 v kategorii fanfikce ♥ 22.8.2017 ♥ #500 v kategorii fanfikce ♥ 23.8.2017 ♥ #160 v...