Sabahın ilk saatleri, kuş sesleri duyulmaya başlanmış. Güneş hafiften yükselmeye başlamış, etraf ısınmıştı.
Alarmını kapatıp pembe yorganını kaldırdı. Kollarını yanlarına açıp bir iki saniye kadar öyle bekletti. Esnemesi bittiğinde yatağından indi.
Şeftali tonlu terliklerini ayaklarına geçirdi. Yatağını topladı. Düzenli olmayı seviyordu. Pijamaları hala üstündeyken mutfağa girdi.
Kapının sol tarafında bulunan duvara monte edilmiş askılıktan mutfak önlüğünü kaptı.Tezgâhın altında bulunan tavayı çıkarmak için eğildi. Boyu küçük olduğu için kolay almıştı. Tavayı tezgâhın üstüne bırakıp buzdolabının yanına gitti. Dolabın rafından iki-üç tane yumurta aldı.
Abisinin karnını güzel doyurmalıydı.
Ayaklarını sürerek abisinin odasına girdi. Kapının önüne gelince durdu, sağ eliyle kapıya iki kez vurdu. İçerinden 'gel' sesi duyana dek girmedi içeri. Ses gelince beyaz kapının koluna sertçe bastırdı. Abisi yatakta doğrulmuş sessizce yere öylece bakıyordu.
''Günaydın.'' dedi Yun güler yüzle. Aynı zamanda abisinin koluna girip odadan çıkmaya hazırlanıyordu.
Seokjin, gülerek kolunu tuttu. ''Günaydın.'' diyerek karşılık verdi kız kardeşine.
İkiside dün çok yorulmuşlardı.
En çok Seokjin ve Namjoon muhabbet emişlerdi, Yun pek muhabbete katılmamıştı. Ara sıra konuşsa da Namjoon'un Seokjin ile daha fazla konuşmak istediğini anlayıp geri çekilmişti.
Seokjin dün çok mutluydu. Uzun aradan sonra ilk kez kendini bu kadar mutlu hissediyordu. Kendisiyle bu kadar çok ilgilenen başka biri daha olmuştu.
Kısa sürede kendisinicansipârâne seven birini bulmuştu.
Mutfaktan içeri girdiklerinde küçük beyaz camın önünde duran masaya geçtiler. Yun ilk abisini oturtup daha sonra karşısına geçmişti. Siyah büyük tabakların üzerinde sarı birer omlet, iki küçük kırmızı üstünde hala tuzları görünen domates, orta büyüklükte doğranmış salatalıklar..
italik Yun
koyu Seokjin
''Dün ki çocuk çok iyi değil miydi ?''
''Fazla.''
''Onu sevdin mi?''
''Hemde nasıl.''
hava çok sıcak
kitapla ilgili görüşlerini yazın lütfen ♥
:]
kendinize dikkat edin ♥♥''''''''
🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eye ❝ namjin
FanficKim Namjoon, kör Kim Seokjin' e aşık olmuştu. start❝24.04.17 finish❝19.10.17