Kr.Jess-(Kath ksipna agapi m tha argisoume na pame stin thia kai exw poles doulia glikia m.
Kath-(Mmmmm OK ligaki ipno re mama.
Kr.Jess-(Re mama to re toleme sta gahdouria dld me apokalas gadaro,ksipna gligo ate kounisou tempela m.Alios den exi spiti tis Sabrina simera.
Kath-(pfff entaksi nato erxwme,perimene na ntitho.
Ntinete I Kath opos tin fonazi kai I mama tis kai kolititis kai kateveni kato vlepi tin miteratis na etimazi to trapezi.
Kath-(Mam katse thata valo egw ksekourastou esi ipe o giatros namin kourazese OK .
Kr.Jess-(Entaksi koritsi m oti pis kapetanie.
(Hahahahah gelane kai I duo).Telionou to fagito kai etimazonte,mpenoun sto aftokinito kai protou ksekinisi.
Kr.Jess-(Kath mipos ksehnas kati poli simantiko........☺
Kath-(oxi ta pira ola.
Kr.Jess-(Vale tin zonisou alios den pame pouthena kai menoume edw.
Kath-(Pfff sovara re mama.I kath vazi tin zon I kai ksekinane me prorizmo tin Thia tis.Sto radio akougotan to aga0imeno tragoudi keton duo koritsio (Drake- One Dance) kai arxizoun na tra goudoun.
Baby,I like your style
(I need a one dance
I,I,I need a one dance)
Yeah
Grips on your waist
Front way, back way
You know that I don't play
Street not safe.......
Ksafnika i Kr.Jess arxise na pona tin kiliatis ,I kath kimotan stin mesi tou tragoudiou kai otan akoui tin miteratis na fonazi paniko vlimeni den iksere ti na kani.Stamatou sta fota kai arxizi na fonazi gia vohthia.Kath-(Vohthia sas parakalo.
Ksenos-(Ti egine mikri m
Kath-(Nomizo tha genisi i mitera m ,vohthise.
Ksenos-(Kapios na kalesi astheno foro gligora.
Kr.Jess-(Kathryn m an patho oti dipote thelo na prosexis ton aderfosou opws se prosexa egw.
Ksth-(Shhhhhh den tha pathis tpt mama ise dinati to ksero.Ftanoun sto nosokomio kai tin vazoun sto eksetastiko domatio gt den itan sigouri an tha genouse tora.
Giatros-(Tha prepi natin paroume gia xirourgio.
Kath-(Gt ti trexi giatre.
G-(Exi emoragia kai prepi na vgalome to pedi alios to xanoume.
Kath-(Ti oxi to aderfakimou fohthistetin kante ta panta den thelo naton xaso sas parakalo.
G-(Tha kanoume oti mporoume mikri ipomoni kai ola tha pane kala.Hi lover's 😘evala tetarto yeeeeees
Afto ine pos eftasan sto nosokomio I kath metin miteratis.Efxaristo gia osous to idan toulaxiston I to diavazoun filia pola oti den sas aresi pite m den pareksigo akoma kai an den sas srese sikime.
See you sto epomeno😈😈😈😈😈
Love you😜💟💟😘😘😘💋💋💋😝😝
CZYTASZ
The Walking Dead
FanfictionI Kathryn ine 18 dinamiki kopela apo tin mera pou exase tin ikogeniatis ke kiklofori monitis na psaksi an iparxoun ali anthrwpi ke oxi Zombie.Ti tha gini an gnorisi ton Dr Simon tha alaksi I zwitis alla tha mini panta mia dinati kopela.Ponemeni ala...