Enas Efialtis ine

8 1 0
                                    

Perpato moni sto diadromo tou nosokomio oli me egatelipsa prospatho na vro ti mama m, tin psaxno edw kai wres.

Imoun me ton patera m sto aftokinito otan mas piran tilefono oti tha genouse i mitera m,mpenoume sto aftokinito kai ksekiname ,se olo to dromo rotousa ton patera m an exoume ftasi, den perno apantisi.

Ftanoume kateveno grigora kai trexo San treli stous diadromoun fonazontas tin mitera m.

Pateras-Kath perimene den tha se afisoun na mpis moni.
Kath-Maaa thelo na do to aderfaki m.
Pateras-Kath agapi m thelo na me akousis prosektika.
Kath-Entaksi.
Pateras-I mitera s exi .........

Itan diskolo na to pi stin Kathryn oti pethane i mitera tis ala to aderfaki tis ine mia xara arxizi kai dakrizi o pateras tis Kath.

Kath-Patera ti trexi gt kles ine kala to aderfaki m?.
Pateras-Nai agapi m miaxara ine alla to thema ine metin m..........

Molis pige na to pi ola ta fota arxisan na anavozvinoun girizi i Kath ston patera tis kai den itan eki ,arxizoun ola na alasoun i tixh na lionoun kai na peftoun i pinakides apo pano ta FOTA na klinoun to patoma na ragizi.

H Kathryn arxizi kai trehi,iparxi mono mia porta mprostatis prospathi na to ftasi all a osw trehi i porta pigeni pio makria, gia mia stigmi anigi kai vgeni i mitera tis kai aploni to xeri tis na to kratisi giana tin traviksi.

Kath-Mama ise edw.
M- Kathryn  ksipna agaph m prep na figoume ela mazi m.
Kath- Mama den mporo vrika ton aderfo m ine kala exi ta iperoxa matia s kai to iperoxo xamogelo s tora pou ton vrika den ton afino.

M-Ela mazi ine pio kalitera i zwh edw para eki tha zisoume iperoxa kai eftixismeni oli mazi.
Kath- Den mporo ine diskolo kai....

Den prolave na teliosi tin protasi tis kai i mitera tis arxise kai tin travouse na tin pari mazi tis San tin travouse arxize kai alaze to prosopo tis se ena (zombie).

Kath-Aaaaaaaaaaaaa afiseme den ise I mitera m afiseme aaaa

D. Sim-Kath ksipna enas efialtis ine  ksipna efialtis ine.

Ksipna apotoma I Kathryn kai agaliazi ton Simon  arxizi na kleh 😭😭😭😭stin agalia tou.

D. Sim-Iremise mikri m ime edw min anisixis.
Kath-Me travouse ithele na pao mazitis meta alakse se ena apo ekinous 😭😭😭.

---------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------

Hi lover's sorry 😢😢😢ksero Argo poli na na valo to skato internet ftah.

BTW evala elpizo na valo kai avrio elpizo  😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

Taleme sintoma  😜😗😚😙😘😃

The Walking Dead Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin