To Eksipno Sxedio Tou Epistati...

19 3 0
                                    

Epi-Akouseme prosextika ti tha kanoume mia fora to legw ok.
Kath-Ok.

Epi-Tolipon tha skotosou ena apo afta ta terata kai tha to feroume edw xoris na mas paroun idisi.
Kath-Ti thato kanoume.

Epi-Perimene na telioso an thelis na mathis ti tha kanoume.
Kath-Entaksi sinexise.

Epi-Tolipon opws elega thaton feroume mesa kai meta thatou sxisoume tin kilia tou na vgaloume ta entera kai tha ta valoume pano mas.

Kath-Tiiiiiiii😱😱😱pano mas trelathikes tha kano emeto me oli tin vroma.Maska tha valoume😷😷.

Epi-Oxi pano mas tha valoume sentonia kai tha ta gemosoume me emata giana fenomaste san ekinous.
Kath-Perimene kai ta mora pou tha ta valoume??😕😕

Epi-Stin tsepi mas.
Kath-Tiiiii!!!!!!!
Epi-Mesa apo to sentoni xazoula esi tha kratas to ena kai egw to alo.
Kath-Aaaaaaaa😨😨ok.

Epi-Ok👍.Tolipo esi mine edw kai egw tha kano tin proti kinisi molis akousis duo xtipimata thelo na aniksis gligora ok.

Kath-Nai.
Epi-Nai ti ipa molis tora!!
Kath-Duo xtipimata anigo tin porta.
Epi-Ok.An den giriso thelo na sinexisis moni.
Kath-Min les teties vlakies thata kataferoume se empistevome.
Epi-Taleme se ligo..

Anigi tin porta siga na min akousti kai vgeni protou klisi i porta tou dini i Kath to maxeri tis kai klini tin porta.Perpata mexri sto telos tou diadromou kanis den ine eki,sinexizi otan vlepi ena zombie na perpata mono tou sto diadromo sigo perpata na ftasi kontatou kai pammm tou karfoni to maxeri omos den iksere oti ipirxe kialo piso tou.Girizo kai prospathouse na ton maxerosi den iksere oti kai o alos itan zwntanos tora kai iduo pano tou.Ksafnika to ena pefti kai meta pefti o defteros o epistatis emine me anixto stoma😨😵girizi kai vlepi tin Kath gelontas.

Epi-E s i (travlise o epistatis).
Kath-Nai egw,otan efiges erxotan piso sou enas kai eklisa tin porta kai perimena nafigi ligo meta to akolouthisa.😀
Epi-Den to proseksa😧.
Kath-Pe kala oti to akolouthisa kai se esosa😜.
Epi-Efxaristo.

Kath-Tpt.tora siko naton paroume kai afisa ta mikra mona tous.
Epi-Entaksi pare apo ta xeria kai egw ta podia.

Sikonoun to zombie kai to pernoun mexri to domatio kai ton vazoun mesa kai arxizoun natou skizoun tin kilia.

Kath-Poooo mati vroma ine afti den mporooo.😲😲
Epi-Xarasto telione.

Tin vazoun pano sta sentonia kai siga namin ksipnisoun ta mora tous vazoun apo kato.

Epi-Ise etimi.
Kath-Nai.
Epi-Pame.....

Vgenoun proxorane apo tin antistrofi plevra na katevoun sti apothiki giana evroun to kouti meto revma giana  aniksou to revma.Siga siga katevenoun kai ftanoun stin porta kato.Tin anigoun kai mpenoun.

😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
Den to perimenan oti tha ipirxe 10 zombie mesa.Tromagmeni xononte se mia gonia na min tous doun.

Kath-Tora ti tha kanoume ine poli??
Epi-Shhhh tha tous skotosoume den mporoun namas katalavoun oti imaste anthrwpi tha perasoume siga siga apo dipla toua kai ta skotonoume.
Kath-Entaksi ta mora pou thata valoume?

Entopizi meta matia tou ena klisto meros gianata afisoun.

Epi-A na eki thata valoume.

Ta pernoun siga siga kai ta vazoun sigana giana min ksipnisoun.Fevgoun kai o enas perni ton ena ton dromo kai o alos ton alo.

Epi- Etimi na skotosoume.
Kath-Etimi.

Hi evala kai epomeno yessss ok
Mpori na argisi to alo alla tha prospathiso na anevaso .....

Love yaaaaa😘😘😘😘😘

The Walking Dead Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ