Byun Sae Hyo- 24 Tahun,mengantikan kerja ommanya di butik,di culik oleh Yoongi walaupun di culik sae hyo mengambil berat pasal Yoongi dan terjatuh cinta dengan Yoongi, anak yatim piatu dan Ank tunggal..
Min Yoongi- 24 Tahun,Penculik Yang dh culik Sae hyo.. Tapi culik sebab dia rasa sunyi dan murung..
*********
Sae hyo menutup butik.. Hari ni dia menutup. Butik. Lama sikit sebab banyak. Pelangan datang..dia berjalan ke arah kereta nya dan membuka lock kereta nya.. Belum sempat dia masuk.. Seseorang menekup mulutnya.. Sae Hyo meronta untuk dilepaskan tapi takdapat dan akhirny dia pengsan..Namja tersebut membawa Sae Hyo dengan Bridal Style.. Dia memasukkan Sae Hyo kedalam. Kereta nya dan memandu ke tempat yang jauh dari seoul dan Sunyi..
Keesokkan harinya..
Sae Hyo membuka matanya dan duduk.. Dia memegang kepala nya yang pning tu..dia terkejut sebab dia berada di bilik yang asing dan pastinya itu bukan bilik dia.."a.. Aku kt mana ni" Kata Sae hyo..Tiba-tiba Namja penculik tu masuk dengan memakai cap dan mask dimulut sambil membawa sedulang makanan dan minuman.. "Kau dh bangun.. Bagus.. Nah sarapan" kata Namja tu sambil. Meletakkan Sarapan diatas meja yang berada di tepi katil Sae hyo.. Sae hyo berundur.. "Ka.. Kau si.. Siapa.. " Kata Sae Hyo tergagap-gagap, mengigil dan ketakutan..
"Aku min yoongi.. Kau boleh panggil aku yoongi.. Ni rumah aku.. " Kata namja bernama Yoongi tu.. Yoongi memandang aku.. "Ke.. Kenapa kau culik aku.. Aku ada buat salah ke.. Tolonglah jangan apa-apa kan aku.. Aku dh takde sesiapa lagi dh.. Omma dan appa aku dh takde.. Tolonglah.. Aku keseorangan.. Janganlah apa-apakan aku" Sae Hyo merayu..
"Sabar. Aku bukannya nak duit kau.. Cuma.. Cuma.. " Kata-kata Yoongi terhenti.. "Cuma?? " "cuma aku rasa sunyi dan aku selalu perhatikan kau.. Keadaaan kau yang sunyi menyebab kan aku nak culik kau.. Ma.. Maafkan aku" yoongi tunduk.. Sae Hyo Kembali tenang.. Dia memegang tangan Yoongi..
"Hm.. Takpe.. Disebabkan saya takde sesiapa.. Saya yakin polis tak tahu saya ken culik.. Jangan risau.. Sya akan Isi kekosongan hidup awk" kata sae hyo sambil tersenyum.. Dari berkata ber'aku kau' bertukar menjadi 'awak saya'
Yoongi memandang sae hyo.. "A.. Awk marah ke" Sae Hyo mengeleng.. "Tak marah.. Cuma takut.. Mula-mula tadi jelah.. Lepas saya tahu hati budi awk.. Saya menjadi tenang.." Kata Sae hyo.. Yoongi senyum.. "Nak makn.. Sya masak ramen kimchi untuk awk.. Maaf kalau ramen je.. Saya tak pandai masak sangat.. " yoongi kata..
"Takpe.. Saya suka ramen.. " Sae Hyo bangun.. "Awk pergi mana" Yoongi memandang Sae Hyo.. "Saya nak pergi tandas je..saya takkan lari.." Sae Hyo masuk. Ketandas..
Yoongi tersenyum.. 'Comel juga dia ni'
Lepas tu.. Lepas Sae Hyo sarapan.. Sae Hyo mandi..
Tok tok tok..
Pintu Bilik mandi diketuk..
"Ye" kata Sae Hyo dari dalam bilik mandi.. "Disebabkan awk takde baju.. Awk pakai baju saya ye.. Saya letak atas katil" kata Yoongi dari luar bilik mandi.. "Nae"Lepas mandi.. Sae hyo keluar dari bilik mandi.. Dia tengok ada hoddie warna coklat dan jogger(?)puma berwarna Hitam.. Sae hyo pun memakai hoddie dan jogger.. Lepas tu dia turun.. Dia tengok yoongi sedang duduk diruang tamu.. "Yoongi-shi" Sae Hyo memanggil Yoongi.. Yoongi pandang Sae Hyo. "Dh mandi.. Jom keluar" Yoongi berdiri dan berjalan kearah "pergi mana? " Sae Hyo memandang Yoongi hairan.. "Beli baju awk lah.. Takkan awk nak. Pakai baju saya je" Jelas Yoongi.. "Takpayahlah beli.. Kita ambil baju kat rumah saya je ye"
"Um.. Tak boleh" Yoongi Memandang keluar tingkap "sebab kita bukan kat seoul kita kat Pulau Jeju" Yoongi menunjukkan keluar tingkap.. Mata Sae Hyo membulat dan memandang keluar tingkap.. Dia luar ada Pantai dan laut Yang luas.. Sae Hyo lari keluar dari rumh.. Yoongi kearah Sae Hyo..
YOU ARE READING
BTS L.O.V.E
Short StoryJUST IMAGINE kalau nak request boleh je.. dee buat sendiri.. takde copy.. dee perah otak buat ni haha joke joke 😂😂 Imagine je Dlm cerita tu korang ye.. 😊😊