denizyolcusu ile yaptığımız röportaj da fazlasıyla eğelenceli ve keyifli geçti demek benim için gayet doğru olur. Kendisi muhteşem ötesi bir varlık. Onu takip etmeyi ve ona aşık olmayı unutmayın.. (Zen burda 32 diş sırıtıyor, çünkü kendisi ona aşık)
Tekrardan röportaj için teşekkür ediyorum ve daha fazla bekletmeden röportajımıza geçiyorum.
İlk sorumuz sizi yazmaya iten şey neydi ve ne zaman yazmaya başladığınızla ilgili
olacak?-Yazmaya iten şey kaçma arzusuydu. Farklı dünyalar kurup içinde yaşamayı seviyorum. Çok küçükken bile yazıyordum aslında ama yazdıklarım paylaşmaya lisede başladım.
İlk kitabınızı yazdığınız zamana dönersek yazacak konu aklınıza nasıl geldi?
- O dönemde bir zaman yolculuğu hikayesi yazmak istiyordum kafamda sürekli sahneler dönüp duruyor ama raya oturmuyordu. Ana temayı belirledikten sonra yazmaya başladım, yazdıkça şekillendi.
O zaman karakterleriniz hakkında da soru soralım.
Karakterlerinizi betimler misiniz? Sizdeki yerini.
Ayrıca karakterlerinizde sizden geçen özellikler yer almakta mı?
- Çok fazla karakter var ama
- Biraz daraltabilir misin soruyu?
Yani karakterlerini yazarken ne hissediyorsun, karakterlerin senin için kimlerdir?
- Karakterler bazen benim bazen de tanıdığım ya da gördüğüm insanların özelliklerini taşıyor. Ne bileyim bir film bile ilham olabilir. Karakter oluşturma biraz damıtma işidir aslına bakarsan. Ama yazarken genel olarak karakterin kendisi gibi hissetmeye çalışırım. Böylelikle daha gerçek tepkilere ulaştığımı hissederim.
Peki bir kitap karakteri olmak isteseydiniz hangi karakteri seçersiniz ve neden?
- Hermione Granger. Hogwarts öğrencisi olmak yeterli bir bahane (:
Şimdi biraz daha sizin kişiliğinize ve seçimlerinize yönelik birkaç soru sormak istiyorum.
Anı yaşayanlardan mısınız yoksa planlayanlardan mısın ve şu an hangisini seçtiğinize dair mutlu musunuz?
- Plan yapmam akışına bırakırım. Planlarım hiçbir zaman gerçeğe uymaz çünkü. Mutluyum tabii.
Peki şu an olmak istediğiniz kişi misiniz?
- Kısmen evet. Olmak istediğim kişi olmak için çabalıyorum.
Ve daha çok bir etkinlik amaçlı bize "yaşamayı" tanımlar mısınız birkaç kelimeyle?
- Yaşamak, özel bir tür yetenek gerektiren sanat dalı gibi bana kalırsa. Herkes nefes alır ama herkes yaşayamaz.
Bu güzel röportaj için çok teşekkür ederiz.
- Ben teşekkür ederim.
Daha fazlası için beklemede kalın..
-Zen paslikalemx
💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| WKK | |Röportajlar|
Non-FictionBirbirinden yetenekli, kalemi kuvvetli yazarlarla yaptığımız enfes röportajlar. Hepsi ve daha fazlası seni bekliyor. Hadi ne duruyorsun, bir göz at.