@okuyucum17

49 5 1
                                    


okuyucum17 ile yaptığımız röportaj da tıpkı diğerleri gibi fazlasıyla keyifli geçti. Kendisine bu güzel röportaj için bir kez daha teşekkür ederiz.

Sizi yazmaya iten en büyük sebep neydi?

- Küçüklükten beri okumayı çok severdim ve hep kafamda onları tekrar kurgulardım. Bir süre sonra da yazmaya başladım.

Wattpad'i ne zaman keşfettiniz?

- 2 sene önce.

Yazmak başka fiil olsaydı bu sizin için ne olurdu? Yürümek, uyumak, konuşmak gibi.

- Nefes almak olabilir, çünkü yazdığım zaman kendimi rahatlamış hissediyorum.

Eğer kendi yarattığınız bir karakter olsaydınız bu hangisi olurdu?

- Kendi kitaplarımdan mı?

Elbette.

- Seçilmiş kitabımdaki Alvina karakterine benzetiyorum.

Alvina karakterini yaratırken ne düşünüyordunuz?

- Aslında yaşadıklarını tabii ki de
yaşamadım. Ama karakter yapısı olarak kendime benzetmek istedim. Ve bunu sizlerle paylaştım.

Seçilmiş adlı kitabımız kısa sürede fazlasıyla ilgi duydu, ne hissetmiştiniz? Başarılı olacağını düşünüyor muydunuz?

- Açıkçası kısa sürede böyle bir şey beklemiyordum. Bazılarına göre yine de çok başarılı olduğumu düşünmüyor olabilirler. Ama yazmayı seven biriyseniz. Ve ilerideki hedefiniz kendi kitabınızı elinizde tutabilmekse şu an çok mutluyum.

Sizce zaman nedir?

- Bence zaman mutluyken çok kısa, mutsuzken en uzun gecen bir şeydir. Pek sevdiğim söylenemez.

Olmak istediğiniz kişi mi yoksa size
dayatılan kişi misiniz?

- İkisinin ortası diyelim.

Sizce uçmak özgürlük müdür?

- Gökyüzünde süzülmek kimine göre özgürlük anlamına gelse de bence hayır tam manasıyla özgürlük değildir bence.

İçinde Rüzgar ve Gök kelimeleri geçen kısa bir betimleme yazar mısınız?

- Rüzgar saçlarının arasından süzülüp giderken, bedenim bu kalabalığın içinde eziliyor ve artık bu kabusun bitmesini istiyordu. Ruhum bedenimden daha kötü bir haldeydi. Bedenime fısıldadı, "belki, belki gök'e yükselirsek bu kabus sona erer." Bedenim buna cevap vermezken ruhum azraille çoktan anlaşmasını yapmıştı. Azrail pençelerini ruhuma geçirirken maviliğe yükseliyorduk. Ruhum anladı "kısa sürede olsa bu mavilik ona iyi gelmişti"..

Bu güzel röportaj için teşekkür ederiz.

- Asıl ben teşekkür ederim.

Daha fazlası için beklemede kalın..

-Zen paslikalemx

| WKK | |Röportajlar|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin