Arayış⏳

8 2 0
                                    

Gökten Baba yağsa yeryüzüne,kar yağar gibi fakat seyrek yağsa...
Ne ilginç olurdu ,Ne güzel ne hoş olurdu
yoooo,güzel olmazdı yeryüzünde o kadar  baba ne ise yarar ki,üstelik hayat zorlaşırdı.Zaten içlerinde babam yoksa bana faydası olmazdı baba yağışının...Son doğum günümde öğrendim Ailem  sandığım kişilerin beni evlatlık aldıklarını ...Gerçeği öğrendiğimden beri Atatürk Havalimanındayım.Adım Berk ,21 yaşındayım o günden beri Adeta nefes alamıyorum yada zor nefes alarak yaşıyorum.Bu günümü aktarayım size ,Tanımadığım bir turistin önüne geçtim Adam aynı bana benziyordu acaba babam olabilirmiydi gözleri benimkiler gibi mavi, saçları sarı, uzun boyluydu. Adamın yanına gittim "Özür dilerim bayım,benim için bir dakikanızı ayırırmısınız?inanın çok önemli." dedim.
Adam şaşkın şaşkın bana baktı .Nefesim,Gemi bacası gibi çıkıyordu.Gördüğüm en soğuk eylül  ayı bu ay.konuşurken nefesim havada donuyor,ortaya ilginç bir görüntü çıkıyordu,bundan emindim.Nefesimi içimde tutarcasına adama izah etmeye çalıştım:
"Efendim,Ben babamı arıyorumda Acaba siz olabilirmisiniz?
"Kardeşim ben senin babanı  Nerden biliyim "İşim gücüm var oyalama beni  diye adam söylendi ben cümleme devam ettim "Efendim Ama aynı bana benziyorsunuz siz benim babam olabilirmisiniz?"dedim .Adam :Kardeşim ben evli değilim hiç evlenmedim çocuğumda yok "diyerek bana bağırdı.Günlerdir babamın adını bile bilmezken Karşıma geçen herkeze" siz benim babam olabilirmisiniz "diye soruyordum .Çocukluk Arkadaşım olan Canın evine giderken Yolda bi kadını gördüm Kocası yerde yatıyordu sanırım araba çarpmıştı. Kadın :Muhsinnnnnnn beni bırakma muhsiiinnn benim senden başka kimsem yok   muhsiiinn" diye bağırıyordu...
Arabayı sağa çekip yanlarına gittim :Hanfendi iyimisiniz ?Ne oldu burada ?Yardıma ihtiyacınız varmı   ? Diye sordum Ağlayan kadın :Oğlum Araba çarpıp kaçtı  ,Yardım et nolursunnn hastaneye yetiştirelim Lütfen yalvarırım benim ondan başka kimsem yok  Lütfen  Lütfen 🙏
"Tamam teyze ,hemen arbaya bindirelim çok kan kaybı var ...Adamı hastaneye yetiştirirken Gözüme bişey takıldı....
      
👉Devamı için okumaya devam et ☺️
Yorum  yapmayıda unutma 😏

Bir İhtimal...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin