Günler böylece geçiyordu,Artık nazlıyla evlenme kararı almıştık herşey çok güzeldi.Nazlı annemle birlikte gelinlik bakmaya, bende babamla birlikte ev bakmaya gittik.Düğünümüze 3 gün vardı .Bende nazlıya evlilik teklifi etmek için hazırlık yapıyordum.ve sonunda o gün gelmişti.Evlilik günümüz Hayatımın geri kalanını sevdiğim kadınla geçirecektim.onun evlilik teklifinden haberi yoktu .Akşam sahilin oraya getirdim Nazlıyı .bir kemancı ,dilek balonları,Meşaleler ,mumlar,kayık,kalem ve kağıtlar hazırlamıştım.Nazlıyada bi elbise verdim giymesi için onun en sevdiği saflığı ,temizliği simgeleyen beyaz bir elbise almıştım.Nazlı giyinip gelesiye bende son dokunuşlarımı yapıyordum😆Nazlı geldi okadar güzel olmuştuki Bayılmamak mümkün değildi 😍"Heyy ordamısın ?"dedi nazlı "Burdayım canım harika olmussun"dedim.Kapattım gözlerini güllerle donnattığım mumlarla aydınlattığım masaya getirdim."Açabilirsin gözlerini aşkım "dedim."Aşkım sen dünyanın en romantik adamısın,seni seviyorum" dedi."Bende seni seviyorum aşkım"dedim .yemeğimizi yedik Kemancı kemanını çalmaya bizde dans etmeye başladık.Dilek balonlarımızı yaktık.Ve son şeydeydi sıra Evlenme teklifindeydi😍 "Aşkım hayatının geri kalanınını benimle geçirmeye,Hayalimdeki çocuklarımın annesi olmaya ,Anneme anne,Babama baba demeye varmısın BENİMLE EVLENİRMİSİN AŞKIMMM?Dedim.Nazlı çok şaşkındı onu kucağıma aldım havuza atladım benimle evlenirmisin ?dedim "EVEET SEVGİLİM SONSUZA KADAR EVETTT"dedi.Düğün günü gelmişti.Herşey tamda istediğim gibiydi.Sahil kenarındaydı.Nikah memuruda gelmişti.Şahitlerim Akadaşım can ve Nazlının arkadaşıydı.Nikah memuru başladı söze "ikinizde evlenme kararı aldınız,Evliliğinizde bir sakınca yok "SEN AYHAN KIZI NAZLI YILMAZ,MUHSİN OĞLU BERK KAYAYI KOCAN OLARAK KABUL EDİYORMUSUN?
-EVEEEET ,Sonsuza kadar evettt!
"SEN MUHSİN OĞLU BERK KAYA,AYHAN KIZI NAZLI YILMAZI EŞİN OLARAK KABUL EDİYORMUSUN?
-EVEEETT ,HERŞEYE EVETTT..!SON...