Aleyna
Wanneer ik aankom in het ziekenhuis is het totaal leeg. Ik loop naar de balie om te vragen in welke 'kamer' mijn broer zich bevindt.
'Ibrahim ligt in kamer 202.' Ik liep naar die kamer en opende de deur. Wat ik voor mij zag was niet te geloven. Het was de ex-vriendin van mijn broer, het meisje die mijn broer zo erg veel pijn heeft gedaan, bevindt zich nu hier terwijl mijn broer zojuist is neergeslagen.
Ik sta met open mond te kijken naar Zippora, de ex-vriendin van mijn broer dus.
Wanneer ik naar binnen loop zie ik de felle, rode vlekken, die op het mooie witte gucci blouseje van mijn broer zitten.
'Aleyna, waarom kijk je zo verbaasd?'
'Wat denk je zelf?'
Het wordt opeens stil, maar na een minuut fluistert Zippora in de oor van mijn broer.
'Ik ga, doei!' Zippora gooide de deur achter zich dicht en ik liep naar de lege stoel die naast het ziekenbed van mijn broer stond.
'Dus wat is er gebeurd?' Vraag ik nieuwschierig.
'Gewoon.' Dit is het enigste woord wat uit de mond van mijn broer komt, 'gewoon.'Ibrahim
Ik ben bang voor de reactie van mijn zusje. Ik heb weer een relatie met Zippora, ze is dus geen ex-vriendin maar gewoon weer een vriendin, een vriendinnetje om precies te zijn.
Wanneer ik naar de deur die op een kiertje open staat kijk, zie ik Aleyna met open mond naar Zippora kijken, ze is boos en verdrietig op hetzelfde moment.
Even later fluister Zippora in mijn oor en zegt dat ze terug komt wanneer jullie gepraat hebben.
Aleyna vraagt wat er is gebeurd, maar ik herinner me niets meer.
JE LEEST
Heartbroken - Writtenbyagoner
Non-FictionEn dat berichtje leidde tot hun dood. • Geschreven door @writtenbyagoner 🌹