Korku

134 7 1
                                    

Kızlar korkmuş ve ne yapacağını bilmiyordu . Mavi sakalın dalgın bir anında büyük kız kardeş masanın üstündeki şamdanı alıp mavi sakalın kafasına vurdu ve mavi sakal yere yığıldı  . Bu arada kızlar napacağını bilmez bir halde korkarak kaçtılar. Evlerine giden kızlar korkudan kimseye birşey anlatamadılar ve o sıra büyüğü acaba ölmüşmüdür diye konuşup kızları tedirgin etti , büyük kız mavi sakalın evine tekrar dönme fikrini ortaya attı diğer kız kardeşler ise buna tamamen karşı çıktı , büyük kız kardeş tedirginlik yaşarken kücük kız kardeş ise olanlara dayanamadı ve kendini dar ağacına astı . Mavi sakalın dediği olmuştu kücük kız kardeşde diğer karıları gibi aynı şekilde ölmüştü kızlar buna inanamıyordu kendi kendilerini yiğip bitiriyordular , neden neden diye isyan ediyorlardı . kücük kız kardeşin ölümüyle cenaze için kıliseye gitmişlerdi . Pek tanıdıkları olmadıkları için sadece büyük kız kardeş ile ortanca kız kardeş vardı , papaz cenazenin başına geldi ve tanrı günahlarını affetsin , isa onu cennetine alsın diyordu ve o sıra kızlar ağlamaya başladılar , papaz kızlara dönerek neden ağlıyorsunuz o ve siz uyarıldınız o odaya hiç girmemeliydiniz diyerek önüne eğdiği kafasını kaldırarak ve şapasını çıkararak kızlara döndü o mavi sakaldı ...

Mavi SakalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin