Pustit písničku!
Já tam jen tak koukala do prázdna. Cítila jsem svoje srdce jak mi bije jako o závod a přemýšlela jsem, co se právě teď stalo.
Potom jsem se odebrala do ředitelny kde na mě už ředitelka čekala. ,,Kde jste byla? Čekám tu na vás takovou věčnost mám i něco jiného na práci!" okřikla mě ,,omlouvám se, pořád se tu nevyznám." Omluvila jsem se jí. Ukázala na židli naproti ní a já jsem si na ní sedla. Dala mi nějaké plánky školy, rozvrh a učebnice. ,,Máte tady vše potřebné a já vám někoho zavolám aby vás provedl školou a vše ukázal." Jen jsem čekala než přijde můj "průvodce".
Někdo zaťukal na ředitelnu, otočila jsem se k tomu dotyčnému a v tu chvíli jsem myslela, že spadnu ze židle a propadnu se celou školní budovou až na zem. Byl to on! Rap Moter! Ne počkat takhle mu ti kámoši neříkaly. Jak se jen jmenuje....
,,Tohle je Kim Namjoon ale tady na téhle škole mu říkáme Rap Monster" řekla ředitelka a u toho se culila jak sluníčko. Nechápu to, proč zrovna on? Co jsem světu kdy udělala?
,,Ahoj, já jsem Rap Monster." Pozdravil mě a při tom si oblízl rty. ,, Já jsem Choi Eun Won ." Uff pozdrav jsem zvládla ale nevím jak zvládnu ostatní. Odešli jsme z ředitelny, kde mě namáčkl na zeď a šeptl: ,,Od teď nás všechny budeš poslouchat, co řekneme to uděláš. Budeš vlastně něco jako náš sluha. Budeš nám vše nosit atd. rozumíš?" ,,no tak na to rovnou zapomeň já vám nic nosit nebudu, nebudu váš sluha!" ,,no to teda budeš, nebo zažiješ peklo" ,,nikdy!" ,,Dobře jak myslíš, až budeš připravená, najdi si nás." To dořekl a odešel.
Konečně jsem našla mojí třídu, kde budu celý školní rok. Ano nestěhujeme se na každý předmět do jiné třídy a jsem za to ráda. Hned jak jsem vešla tak jsem si všimla té růžové holky, kterou jsem potkala v autobuse. Jak jsem přejížděla po ostatních žácích tak jsem se zarazila. Proč! Zase tam byl on ale i se svou skupinou. Musel si mě všimnout protože se ke mně otočil a zamračil se. Dostala jsem z toho strach, tak jsem radši odcupitala za učitelem.
,,Tak se nám představ." odpověděl mi učitel. ,,Ahoj jmenuji se Choi Eun Won ale stačí mi říkat jen Choi. Mám ráda zvířata. Už od malička tančím a zpívám." vyklopila jsem to ze sebe tak rychle, že se mi občas i zamotal jazyk.
,,Děkuji, běž si sednout vedle Song Ha Kyo." odešla jsem si sednout. Ona se mě podívala a usmála.
Po nudné hodině fyziky jsme šli všichni na oběd. Už jsem se s Ha trošku skamarádila byla hodná, šikovná a vtipná. ,,Jdu jen na záchod." řekla jsem. Ona jen přikývla a šla si sednout k jedinému volnému stolu.
Byla jsem na záchodě, když jsem uslyšela ránu. Otočila jsem se a uviděla jsem Rapa a tu jeho partičku.
,,Tak co? Už ji se rozhodla?" začal se smát i s jeho partičkou ,,jak jsem ti už řekla, žádný tvůj sluha nebudu!" Vzal mě za ruku, mnou projela vlna vzrušení. Ne, co to říkám! Odtáhl mě do nějakého kabinetu. ,,Až si to rozmyslíš, zavolej." mrkl na mě, hodil po mě kartičku s jeho číslem. Otočil se, zavřeli se za ním a zamkly se dveře. Cítila jsem jak něco mokrého teče po mé tváři. Ano byly to slzy. Utřela jsem si je, lehla si na zem a pokoušela jsem se spát. Poslední na co jsem myslela byl ON!
YOU ARE READING
Rap Monster??
FanfictionHolka jménem Choi Eun Won přestoupí na novou školu v Korei. Co se stane, když potká nejvíce egoistickou skupinu, která si říká BTS a bude jim muset dělat sluhu. Zamiluje se?