U té představy jsem si oblízl rty. Už se těším až se bude pode mnou svíjet a křičet mé jméno.
Nikdy neměla potkat na pohled hodného ale uvnitř zlého kluka jako jsem já. Nikdy neměla potkat Rap Monstera!
,,No tak nám všem můžeš rovnou koupit zmrzliny" řekl mi jeden z té party. ,,Klidně, ale nejdříve bych chtěla slyšet vaše jména." odpověděla jsem mu. ,,Já jsem Jungkook," ,,já jsem V," ,,já jsem Suga," ,,já jsem Jimin." Potom se mi ještě představil J-Hope a Jin. Rap Monstera jsem už znala.
Po pár minutách jsem stála u stánku se zmrzlinou a kupovala 7 zmrzlin. Jelikož jsem to všechno nepobrala tak jsem to vzala na třikrát. Když jsem k nim došla po třetí tak už tam stál i Baekhyun a Ha. Koukali na mě jako ,,What? Co proboha děláš?" ale jinak v pohodě. Omluvila jsem se Rap Monstrovi a odtáhla jsem Baekhyuna a Ha asi půl kilometrů. ,,Tak hele, co se stalo a jak to, že jsi všem přinesla zmrzlinu?" hned se na rozčílil Baekhyun. ,,Já za to nemůžu, kdybych nebyla jejich sluha" ,,počkej ty jsi sluha BTS?" hned my skočila do řeči Ha. ,,Jo jsem a nech mě domluvit!" okřikla jsem jí. Jak já úplně nesnáším když mi někdo skáče do řeči! ,,Ano jsem jejich sluha, ale kdybych nebyla jejich sluha tak by jsem si zažili peklo a to já nechci dopustit." Zírali na mě jak na pandu v Zoo.
,,Víš co ti dokážou udělat?" řekli oba dvojhlasně. Jenom jsem na ně koukala a nic neříkala. Vím čeho jsou schopní. Hlavně Rap Mon. ,,Já vím, ale jiná možnost nebyla."
,,Už je to stejně jedno, ale kdyby ti něco udělali, zavolej mi." odpověděl Baekhyun.
Vrátila jsem se k Bts a řekla jim, že bych už měla jít nebo mě máma bude hledat. Odešla jsem se převléci do šatny když v tom zhaslo světlo. ,,Halo? Je tu někdo?" neozývalo se nic, tak jsem zkoušela najít vypínač. Nic. ,,Bojíš se?" uslyšela jsem až moc známý hlas. On to udělal naschvál! Hajzl jeden! ,,Okamžitě rozsviť nebo začnu ječet o pomoc!" řvala jsem na něho. Najednou mi zacpal pusu a do ucha mi šeptl: ,,Teď budeš poslouchat ty mě, ty tady nerozkazuješ tak se podle toho chovej, jinak tví kámoši budou mít na téhle škole jenom smůlu" i když byla tma, tak jsem stejně poznala, že se šklebí. Už jsem to nevydržela a začala jsem brečet. On mě pustil a zmáčkl mi zadek. Potlačovala jsem vzdech než mi projel celé tělo. U svého citlivého místa jsem to už neudržela a vypustila ze svých úst tichý vzdech. Potom co uslyšel můj vzdech přestal a odešel.
Po asi dvou minut přemýšlení se rozsvítilo světlo. Já se dooblékla a šla domů.
Pohled Rap Monstera:
Řekl jsem si, že jí trochu postraším tak jsem jí následoval do šatny. Musím říct, že se těším až jí přetáhnu, protože to její tělo bylo k sežrání. Zhasl jsem světlo a čekal na její reakci. Byla vystrašená. Už jsem to neudržel šel jsem potichu k ní. Promluvil jsem na ní, podle její řeči těla už věděla že jsem to já. Jelikož pořád mluvila a vyhrožovala mi, tak jsem se neudržel a zacpal jí pusu. Něco jsem jí pošeptal a ona po chvíli začala brečet. Líbilo se mi to. Potom jsem jí zmáčkl zadek. Dělala co mohla aby udržela vzdech, tak jsem si řekl, že si s ní trošinku pohraju. U jejího citlivého místa jsem se zastavil. Už to neudržela ta vypustila tichý vzdech. Sám jsem se pro sebe zasmál a šel jsem ven. Tam jsem jí zapnul elektřinu.
Těš se n to, že to tímhle neskončilo.
Takže ahoj!! Máme tu další kapitolu a tahle kapitola byla zase o ničem. (Achjo příště se hold musím polepšit)
Budu ráda za každou hvězdičku a koment.
Vaše Sárr
YOU ARE READING
Rap Monster??
FanfictionHolka jménem Choi Eun Won přestoupí na novou školu v Korei. Co se stane, když potká nejvíce egoistickou skupinu, která si říká BTS a bude jim muset dělat sluhu. Zamiluje se?