M-am trezit scuturat de cineva, iar atunci mi-am dat seama ca dormeam de ceva ore bune. Mi-am ridicat buimac privirea, vazand una din asistente zambind si mi-a luat cateva secunde sa realizez.
E asistenta doctorului de la Seungkwan. Zambeste. Seungkwan e bine. M-am asezat mai bine in scaun, mintea fiind inundata de astfel de ganduri.
'Cum v-a spus, doctorul si-a dat toata silinta sa va salveze prietenul, si a reusit.' Fara sa gandesc, am sarit de pe scaun si am luat in brate asistenta, aceasta incepand sa chicoteasca.
'I-au facut spalaturi pe stomac, iar acum are nevoie de odihna. Veti fi anuntat cand veti putea sa il vizitati' a spus si i-am mai multumit inca o data.
Am rasuflat usurat si m-am lasat pe spatarul scaunului.
-
'Puteti intra' am auzit aceeasi voce a asistentei facandu-mi semn sa intru. In salon nu mai era nimeni in afara de mine si Seungkwan.
Am mers cu pasi mari pana la marginea patului sau si m-am asezat pe scaun. Am inceput sa ii mangai obrajii, iar el s-a intors cu fata la mine.
'Sa nu mai faci niciodata asta, Seungkwanie' am soptit si l-am simtit dand din cap, inchizandu-si ochii la contactul mainilor cu obrajii lui.
'Mi-am tras o sperietura groaznica' am chicotit. 'Stii, Seungkwan, trebuia sa iti zic asta de mai mult'
Si-a deschis ochii si s-a uitat in ai mei. Mi-am simtit buzele tremurand si le-am presat intr-o linie subtire.
'Te iubesc enorm' am zis si i-am simtit obrajii incalzindu-se sub mana mea, acompaniati de un zambet mic.
Mi-am inchis ochii, incercand sa imi calmez pulsul si respiratia, cand mi i-am deschis brusc la auzul a ceva.
'S-si eu te iubesc, H-Hansol'
A/N: jbem s-a terminat cartea
A iesit cum am planuit de la bun inceput wow in sfarsit nu mai esuez cand vine vorba de carti :))
Si da, MinDenisaG, ghicisei finalul :)
Va iubesc muuult ♡ Si o doamne, ne apropiem de 1k? Deja?
CITEȘTI
shut up ↠ verkwan ✔
Fiksi Penggemar//'Poti sa taci macar o data?' 'Nah.'// O carte in care Hansol este disperat de cat de mult vorbeste Seungkwan capitole scurte [finalizat] • #159 in Fanfiction - 14.06.2017 • #97 in Fanfiction - 22.06.2017