Selam Çocuk...

56 3 0
                                    

Hey çocuk. Beni hatırladın mı? Hani seni deli gibi seven ama ağzını açıp tek kelime edemeyen beni? Zayıf yönümsün sen. Hiçbir şey için ağlamazken beni günlerce ağlatan sen. Ben sana en masum haliyle gelmiştim. Ben orda sırf o kız sana dokundu diye ağlamıştım. Sen kırık kolunu vurduğunda benim canım acımıştı. Ben orda sen o kıza dönüp gülümsedin diye ağlamıştım. Saklamak istediğim gülümseyişini o kıza verdin diye kendimi yırtmıştım. Ama sen naptın? Benim ağladığımı gördün. Senin için olduğunu anladın. Ama yine de kızla gezdin. Kızla güldün. Beni görmedin. Ben de biliyordum benim olmayacağını. Ama sen de bilirsin ellerin en çok benimkilere yakışırdı. Ben seni yakışıklılığın için sevmedim ki. Ben seni havalı oluşun yüzünden sevmedim ki. Ben senin kahverenginin en güzel tonu olan gözlerinde bittim. Kendinden emin, dik yürüyüşünde eridim. Bak sana ne diyeyim? SENI BURDAN BI SEVERIM. KALBİNDEKİ DEPREM ŞIDDETINI JAPON BILIM ADAMLARI BILE ÇÖZEMEZ. Bak çocuk!! Bu kadar insan arasından seni sevmişim. Bu kadar göz arasından sadece seninkinde erirmişim. Bu kadar el arasında sadece seninkini hissetmek istemişim. Sen hala gez kendi aleminde olur mu? DÜŞTÜĞÜMDE BI TEKME DE SEN VURMA AMA. AYAĞIN ACIR. KIYAMAM. Kimsenin hatası olmak istemiyorum ki ben. Sadece senin sol yanın olayım istiyorum. Sesini benden başkası duymasın istiyorum. Gözlerini benden başkası görmesin istiyorum. Ha bi de conversele dolu bi dolap istiyorum ama konumuz o değil. Her neyse canım. Hoşça kal demek isterdim. Ama kalma olur mu? Birini çok sev. Kendinden geçecek kadar çok sev. O da sana bunları yaşatsın, derdim ama çok ağır bişey sen dayanamazsın. Her şekilde kal ama hoşça kalma olur mu? Ben orda ağlarken sen gülme olur mu? Hoşça kalma sevdiğim hoşça kalma gerizekalım.

Not: Büyük harfle yazılan yerler alıntıdır. ( Ahmet Batman-Sabah Uykum ve Soğuk Kahve)

Şarkı: run for your life

BOŞVERSEK YA BİZ?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin