ALINTIDIR. HOŞUMA GİTTİĞİ İÇİN SIZINLE PAYLAŞMAK İSTEDİM!!
HOŞÇA KALMA
Merhaba geçmişim. Geçmişim demek istemezdim ama artık geçmiştesin. Geçmemişsen bile geçmişsin. Ve sen sol yanım, yalnız bırak beni birkaç dakikalığına. Otur sende kalbim karşıma. Bir saat de olsa gerçekleri konuşalım. Yaşattıkları ve yaşatmadıkları... Yaşattığı çok şey var hakkını yiyemem. Mesela ağlattı, beni hıçkıra hıçkıra... Canımdan can çıkarırcasına... Yüreğimden damla damla sen akarcasına... Sonra bana "HERKESE HERŞEYE AĞLIYORSUN" dedi. Ama o herkes değildi. Bilemedi. Mesela en zor günümde yanlız bıraktı beni. Karanlığından korktuğum bu şehirde başkalarıyla yabancılaştı. Kurban olduğum o bakışlar başkalaştı. Yıkılan hayallerime sarıldım. Ağladım... Ağladım... Ağladım. SEN YOKSAN YANIMDA, ISTEMIYORUM HİÇBİR ŞEY GITMESIN YOLUNDA. Ah be annem. Çocuktum hep ellerimden tutardın, saçlarımı okşardın. Çocuktum ya, masallarınla uyurdum. Şimdi büyüdüm insanların yalanlarıyla uyuyorum. Dayanamasamda katlanıyorum annem! Ama sana da kızgınım. Yürü dedin,yürüdüm...taşlara takılmadan...dizlerim kanamadan...kimseye aldırmadan... Uyu dedin, büyü dedin, yürü dedin,koş dedin,çukurlara aldırma dedin, insanları üzme dedin, karanlıkta ne yapacağımı niye söylemedin anne?! Şimdi niye bu yalanlar? Nedenini bilmediğim bir acı. Neden dostlarım ve düşmanlarım aynı çizgiden bakıyorlar? Darılıyorum anne. Ölüyorum. Bitiyorum. Nefes alamıyorum. Ya sen adam! Sen benim herşeyimdin. Bana 'yalanmış herşeyin' derken kendini kastettiğini, sen çekip gittikten sonra anladım. Doğru YALANMIŞSIN HERŞEYIM. Beni sevmiyorsun dediğimde bana bağırıp çağırıp 'YANLIŞ DÜŞÜNDÜN' dedin. Yanlış düşündüğüm için mi hergün YANLIZ ÜŞÜDÜM... Tek mükemmellik gözlerindi aslında. Sevgi yetmez tabi, sen çok şey istersin. Söylesene be adam! SEN NERENLE SEVERSIN?! Hataydı işte. Fırtınası bir günde kayıklar denize açılmak gibiydi sana gelmek... Saçma... Riskli... Gereksiz... Çek git hayatımda artık ne olur! Beni de, kalbimi de, bedenimi de rahat bırak git. Bana ' Sevgin bu kadar mıydı?' deyip durma. Benim SEVGIM DEĞIL, SEVGILIM BASİTTİ. Şimdi nerede unuttuysak beni, hangi tene sattıysan, ona git. BEN YOKUM ARTIK! Senin gibi yalancılar çok ama benim gibi seven bulamazsın. Sana hoşça kal demek isterdim ama hoşça kalma tamam mı? Sevgiye muhtaç, mutluluğa aç kal. Hoşça kalma tamam mı HOŞÇA KALMA...