Četvrti deo

20 6 3
                                    

          ,, O moj Bože!'' uzviknuli su oboje u isto vreme . ,,Šta je ovo?'' pitala je Meri Dzona . ,, Ne znam , ali je božanstveno '' rekao je Dzon . 

         Ispred njih se nalazila visoka kula . Na ulazu su se nalazili stražari , nalik kosturima . Kula je bila obavijena lijanama . Ćoškovi su imali oblik glava . Imala je nekoliko stepenica do ulaza . Dugo su razmišljali da li da uđu . Posle nekoliko minuta odlučili su ... ući će ! Razmišljali su kako da skrenu pažnju stražarima . Odjednom neko je došao . Meri i  Dzonu je srce jako kucalo . Stajali su skučeno iza drveta .

        Ogromno stvorenje se ponovo pojavilo . Nešto se dogovaralo sa stražarima . Mislili su da će otići . Da bili su upravu ! Stvorenje je otišlo . Sada im je bilo lakše . Znali su da nije tu . 

        Napokon krenuli su ! U odvlačenju pažnje pomogli su im kapucini , krađom hrane . Kosturi su setoliko iznervirali da su pozvali ceo odred i krenulli prema kapucinima . 

        Meri i Dzon su brzo ušli u kulu . Na početku je bilo lako . Šetali su slobodno sve dok nisu naišli na zamke . U jednom trenutku Meri je sela na pod i rekla: ,, Ne mogu više! Dosta mi je svega! Ne mogu da rešavam i preskačem zamke ! ''. ,,Ti to možeš! '' rekao je Dzon . Kššš... tupppp...brrrr... Nečiji glas se čuo. Stvorenje se vratilo . Pričalo je sa stražarima o krađi hrane i o nečemu jako važnom za Meri i Dzona . 

      ,, Sutra ćemo otići....''

Alone in jungleWhere stories live. Discover now