Krr...šššš....tupp... Zvuci su se sve više približavali. Meri i Dzon su se probudili i počeli da beže od svog skloništa. Nešto veliko , dužine 6 metara stvorilo se ispred njih. Imalo je veoma dugačak rep, velike zube i bilo je maslinaste boje . Ličilo je na krokodila , kajmana na primer . Stvorenje je posle toga nestalo . Dzon je bio izbezumljen , kao i Meri.
Nastavili su prema srcu dzungle . Usput je bilo mnogo životinja , koje su ih sumnjičavo gledale . Nisu više znali šta da rade. Osećali su glad i umor . Takodje su bili i žedni . Dzon je dobio halucinacije . Prividjale su mu se stvari . Meri je bila veoma zabrinuta i za njega i za decu . Nadala se da su deca barem dobro sama kod kuće . Deca nisu dobijala vesti od roditelja , kao i roditelji od dece .
U jednom trenutku Dzon je pao na zemlju . Nije mogao više da hoda od iznemoglosti . ,,Dzone jesi li dobro ? Dzone šta ti je ?! Dzonee!!'' uzvikivala je Meri. ,, Ne želim da te izgubim'' rekla je Meri kroz plač. Cela dzungla je čula njen glas i plač . Nije znala šta da radi . Trčala je kroz dzunglu da potraži barem malo hrane za Dzona . Životinje su prišle Dzonu . Čak i najmirniji i najplašljiviji kapucini su prišli da pomognu . Meri je velikodušno prihvatila njihovu pomoć. Uzela je hranu i pružila Dzonovim ustima . Počeo je da žvaće bobice i da polako pije vodu . Meri se puno , puno zahvalila kapucinima . Odužila im se maženjem . Krenuli su dalje.
Duž celog puta sa grana visokog drveća , visile su lijane . Bilo je puno raznolikog bilja . Sa jedne strane nalazilo se procvetalo cveće , a sa druge visile su lijane . Meri je bila očarana time. Dzon je i dalje malaksao ali je ipak mogao da priča i da hoda .
Zvuci se ponovo čuju . Sve bliže i bliže . Meri ponovo srce kuca ubrzano . Dzon je preplašen . Stvorenje se ponovo pojavilo ispred njih ali ovog puta malo dalje . Bili su izbezumljeni po drugi put. Sada je stvorenje duže vreme stajalo ispred njih . Dzona je oblio znoj. Čekali su da se stvorenje skloni pa da krenu dalje. ,, Šta je ovo bilo ? '' pitao je Dzon Meri . ,,Ne znam, ali će nas pratiti celim putem'' odgovorila je Meri.
Sumnjali su da je to čuvar dzungle , da je to kajman , da je to nepoznato čudovište koje čeka da ga oni otkriju . Nisu ništa znali .
,,Dzone,šta je ono tamo?'' upitala je Meri . ,, Šta?Ja ne vidim ništa'' rekao je Dzon. Meri je mislila da halucinira ali nije. ,, Ono tamo sa tvoje desne strane'' rekla je Meri. ,,Meri, ono tamo je neka ogromna stena'' odgovorio je Dzon . ,, Hajmo da se približimo'' rekla je Meri. Približili su se. Dzon je nešto shvatio. Na steni se nalazio natpis na kome je nešto pisalo. ,, Meri ovo nije obična stena. Bila si upravu '' rekao je uplašeno Dzon . ,, Pa šta je onda ?'' upitala je Meri. ,, Meri na ovom mestu je...''
YOU ARE READING
Alone in jungle
Mystery / ThrillerMuškarac i žena iz Pensilvanije odlaze u Arizonu na neko vreme da istraže njeno područje. Međutim zadesila ih je jaka oluja i njihov helikopter se srušio u dzungli. Ubrzo se osvešćuju i kreću da istražuju. Na početku izgleda kao obično istraživanje...